رئيس نظارت و بازرسي شوراي نگهبان قزوین گفت: تعداد افراد تائيد صلاحيت شده تاكنون تغيير نكرده است و نتايج نهايي فردا از طريق وزارت كشور اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 16 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علي قابل رئيس نظارت و بازرسي شوراي نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه قزوين، اظهاركرد: در حوزه‌ی انتخابیه‌ی استان از 153نفر داوطلب، 83 نفر تائيد صلاحيت و 63 نفر رد صلاحيت شدند و تعداد 7 داوطلب نيز انصراف دادند.
 
وي اضافه كرد: 2 داوطلب ديگر نيز از حوزه‌ي انتخابیه‌ی قزوين و بوئين‌زهرا در چند روز گذشته انصراف خود را اعلام کردند که بر این اساس تعداد داوطلبان منصرف شده به 9 نفر رسيد.
 
رئيس نظارت و بازرسي شوراي نگهبان قزوین خاطرنشان كرد: آغاز تبليغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شب  29 بهمن تا 6 اسفند ماه خواهد بود و هرگونه تبليغات در غير از زمان مقرر تخلف محسوب شده و با كانديداي مورد نظر برخورد خواهد شد.
 
حجت الاسلام قابل ادامه داد: تبليغات داوطلبان در فضاهاي مجازي، روزنامه‌ها، فضاهاي عمومي در ساعات خارج از زمان مقرر انتخابات ممنوع است.
 
وي يادآورشد: تبليغات در زمان مقرر نيز اگر به صرف تخريب ديگر داوطلبان باشد نيز خلاف قانون انتخاباتي است که ثبت و برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
رئيس نظارت و بازرسي شوراي نگهبان قزوین تصريح كرد: نيروي انتظامي، بازرسي استانداري و دستگاه قضا متولي نظارت بر داوطلبان و برنامه‌هاي انتخاباتي هستند.
 
وی با اشاره به اينكه مطابق با فرمايشات مقام معظم رهبري انتخابات حق‌الناس محسوب مي‌شود، گفت: از تمام كانديدا تقاضاي رعايت اخلاق انتخاباتي در راستاي دستورات اسلام را دارم.
 
حجت الاسلام قابل اضافه كرد: تمام قوانين انتخابات مطابق با آيات و احاديث است و انتظار مي‌رود تا همه در این راستا تلاش كنند و جامعه  نیز در تبعيت از قانون پيش رود.
 
وی در پايان گفت: استفاده از عنوان‌هاي دولتي در خصوص تبليغات انتخاباتي و حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي با عنوان مديريت، صد درصد خلاف قانون انتخابات است ومطابق با قانون با این تخلفات برخورد خواهد شد.

برچسب ها: قابل ، انتخاباتق ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار