رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری قم در حال حاضر به سختی اداره می‌شود، تصریح کرد: شهرداری ۴۵۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد و به بانک‌ها نیز بدهکار است.
کد خبر: ۱۸۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 15 February 2016
به گزارش تابناک قم، ولی الله بیاتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح و بهره‌برداری ۱۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری قم که قبل از ظهر سه‌شنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم و تعدادی از مسئولان استانی و شهری قم در سالن همایش شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: استان قم یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر حمعیت دارد و با وجود ۷۰ هزار نفر مقیم خارجی و سالانه ۲۰ میلیون نفر زائر، تلاش بسیاری برای خدمات رسانی بیشتری به این شهر نیاز است.

وی عنوان کرد: ۱۳۵ پروژه شهرداری قم با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان امروز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و این با همت مدیریت شهری امکان‌پذیر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ‌ ۲ واگن در مونوریل قم قرار داده شده است، ابراز کرد: امروز هفت هزار متر مترو از قم تا جمکران حفاری شده و با گرفتن ۳۴۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت بودجه خوبی به مترو تزریق شد.

وی در ادامه گفت: قم به توسعه فضای سبز نیاز دارد و امروز بخشی از فضای سبز ایجاد شده در قم افتتاح می‌شود.

بیاتی افزود: بلوار پیامبر اعظم(ص) برای جذب سرمایه‌گذار مناسب است و تسهیلات خوبی در شورای اسلامی شهر و شهرداری برای این پروژه گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حال حاضر به سختی اداره می‌شود، تصریح کرد: شهرداری قم ۴۵۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد و به بانک‌ها بدهکار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار