نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرا شده است گفت: امروز اگر هر خدماتی به ایشان داده شود جایگزین عظمت ایثار ایشان نمی‌شود.
کد خبر: ۱۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 14 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، احمد امیرآبادی در مراسم تجلیل از همسران جانبازان که همزمان با میلاد حضرت زینب(س) برگزار شد اظهار کرد: ایثار، گذشت و اخلاص رزمندگان با خدماتی که به ایشان داده می‌شود، قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان هستیم و باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

عضو کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرا شده است تاکید کرد: جانبازان و خانواده معظم ایشان جایگاه ویژه‌ای دارند، ایشان اعضا و جوارح خویش را در راه اسلام فدا کردند و امروز اگر هر خدماتی به ایشان داده شود جایگزین عظمت ایثار ایشان نمی‌شود.

وی افزود: خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در ادامه راه شهدا حرکت کنیم، حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با شهدا بود و امید است با همان حضور گسترده در انتخابات اسفند ماه ملت ایران مشت محکمی به دهان استکبار بزند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار