تیم ووشو ملایر با کسب پیروزی 10 بر صفر مقابل هیات سیستان و بلوچستان در یک قدمی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 15 February 2016
 تیم ووشو ملایر با کسب پیروزی 10 بر صفر مقابل هیات سیستان و بلوچستان در یک قدمی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو کشور قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،سرمربی تیم ووشو افزود: ووشوکاران ملایری در هفته هشتم این رقابت ها موفق شدند با کسب نتیجه 10 بر صفر تیم هیات سیستان و بلوچستان را پشت سر بگذارند.

حمید زنداسرار اظهار کرد: در هفته هشتم نیز ووشوکاران ملایری رقابت سختی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین این گروه داشتند که با نتیجه 10 بر 3 این بازی را واگذار کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ووشو ملایر با کسب یک برد و یک باخت در هفته هفتم و هشتم این رقابت ها، با 12 امتیاز و تفاضل صفر در رده دوم جدول این گروه قرار دارد.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 21 امتیاز از این گروه صعود کرد و تیم ووشو ملایر در صورت کسب برد و یا حتی مساوی در مقابل شهرداری ملارد در هفته نهم، جزء چهار تیم برتر ووشو کشور قرار خواهد گرفت.

زنداسرار بیان کرد: تیم ووشو ملایر در هفته دهم و پایانی این رقابت ها استراحت دارد و تنها یک بازی سرنوشت ساز در ششم اسفندماه برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با شهرداری ملارد دارد.

وی گفت: هم اکنون شهرداری ملارد با هفت امتیاز و یک بازی بیشتر در هفته نهم و دهم بعد از تیم ووشو ملایر در جایگاه سومی این گروه قرار دارد.

سرمربی تیم ووشو ملایر ادامه داد: تیم ملایر همچنین به عنوان تیم اخلاق در این دور از مسابقات انتخاب شد.

زندارسرار اظهار کرد: تیم ووشو ملایر در دور برگشت رقابت های لیگ برتر ووشو تنها با یک شکست مقابل دانشگاه آزد اسلامی همه تیم ها را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر در وزن های 80، 85 و 90 ساندا کار خوب نداریم، در حالیکه برای برد حتمی مقابل شهرداری ملارد نیاز به جذب ساندا کاران مطرح در این اوزان هستیم.

وی ادامه داد: برای جذب سانداکار در این اوزان نیازمند حمایت مالی مسئولان هستیم تا بتوانیم با برد قاطع شهرداری ملارد به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در جمع چهار تیم برتر ووشو کشور قرار گیریم که این امر دور از انتظار نیست.

تیم ووشو ملایر در قالب لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور در گروه یک با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ملارد، رنگ فیروزه شیراز و هیات سیستان و بلوچستان هم گروه است که به صورت متمرکز در آکادمی ووشو تهران برگزار می شود.

بیش از 300 ورزشکار ملایری در رشته ووشو فعالیت می کنند و این شهرستان دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار