معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوربین‌های ترافیکی با حضور موثر پلیس راهور برای اعمال قانون خودروها متخلف و دارای سرعت‌های غیرمجاز فعال است.
کد خبر: ۱۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 02 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه تدابیر و محدودیت‌های ویژه ترافیکی در مبادی ورودی به اصفهان خواهیم داشت، اظهار کرد:‌ تمامی رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و بدانند که تردد در شهر قطعا با جاده‌ها متفاوت است، چرا که حجم عمده تصادفات در معابر ورودی شهر صورت می‌گیرد و حدود 75 درصد تصادفات منجر به جرح هم با عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران صورت می‌گیرد.

وی افزود: براین اساس با استفاده از دوربین‌های ترافیکی و حضور موثر پلیس راهور اعمال قانون برای خودروهای متخلف و دارای سرعت‌های غیرمجاز به شدت انجام خواهد شد تا شاهد حوادثی ناهنجار نباشیم.

*خیابان‌های آبشار، مشتاق، آتشگاه و هزارجریب ترافیک سنگینی خواهد داشت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به روز پایانی ایام نوروز تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود شهروندانی که قصد بازگشت در روز جمعه را دارند به دلیل افزایش بار ترافیک پرحجم و تاخیرهای طولانی زمان بازگشت از سفرهای نوروزی خود را روز سیزدهم فروردین قرار دهند.

وی ادامه داد: تجربه سال‌های گذشته و تصاویر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان نشان داده است اوقات ظهر به بعد روز آخر تعطیلات خیابان‌های آبشار، شهید روح‌الامین، مشتاق و سلمان فارسی در شرق، آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی در غرب و هزارجریب و بزرگراه شهید دستجردی در جنوب دارای ترافیک سنگین و راه‌بندان است که تخلیه این معابر بعضا تا بیش از چهارساعت به طول انجامیده است.

صلواتی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های منتهی به شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر همه معابر ورودی به شهر اصفهان باز و از ترافیک روانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه درهفته جاری شاهد موج دوم سفرهای نوروزی به شهر اصفهان بودیم،گفت:‌ هم‌اکنون در برخی از معابر از جمله محدوده مرکزی شهر و معابر منتهی به آثار تاریخی و تفریحی شاهد ترافیک پرحجم هستیم، لیکن با همکاری مناسب پلیس راهور شاهد راه‌بندان و ترافیک‌های سنگین نیستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: نکته قابل توجهی که رانندگان باید حتما آن را مدنظر قرار دهند مدیریت زمان بازگشت از سفر است و از شهروندان اصفهانی درخواست می‌شود که بازگشت خود از سفر را به روز و ساعت پایانی تعطیلات و روز جمعه موکول نکرده و از فردا نسبت به برنامه‌ریزی و بازگشت از سفر اقدام کنند تا روز طبیعت را در یکی از تفریح‌گاه‌های نزدیک به محل سکونت گذرانده و در روز چهاردهم نیز با انرژی و با روحیه بالا برای آغاز سال کاری آماده شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار