معاون رئیس‌جمهور گفت: دولت‌ها در مقابل خواسته‌های مردم برابر هستند و ما تعهدات دولت قبل در مورد متروی شیراز را اجرایی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 11 February 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمدباقر نوبخت بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یکی از ایستگاه‌های متروی شیراز، گفت: آنچه که دولت قبل در خصوص تخصیص اعتبارات به متروی شیراز قبول کرده، اجرایی می‌کنیم چرا که تمامی دولت‌ها در مقابل خواسته‌های مردم برابر هستند.

وی افزود: در بحث فاینانس نیز اجرایی خواهد شد و مسئولان استان باید روال قانونی را طی کنند. ما نیز با این تعهد موافق هستیم.

نوبخت با بیان اینکه بخشی از مطالبات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌هاست، گفت: اینکه امروز‌ قیمت نفت به کمتر از ۳۰ دلار رسیده، قابل پیش‌بینی نبود و این اتفاق در درآمدهای ما نیز تاثیر گذاشته است؛ به همین دلیل دستگاه‌های مختلف با دریافت بخشی از اعتبارات با مشکل مواجه شدند اما آنچه که ما امروز در تلاش هستیم انجام دهیم، تخصیص کامل اعتبارات و رفع کمبودهاست.

سخنگوی دولت ادامه داد: در بحث اعتبارات مربوط به شهرداری‌ها هر ساله ۱۰ هزار میلیارد تومان به آنها پرداخت می‌شود و همچنین ۱۳ هزار میلیارد تومان نیز از بخش مالیات‌ها تخصیص یافته است اما تلاش می‌کنیم هر گونه کمبود در این میان جبران شود.

وی افزود: همان‌گونه که رئیس‌جمهور وعده برداشتن تحریم‌‌ها را به مردم داده بود و اجرایی شد، ما نیز باید تمامی وعده‌ها را که مردم در آن شریک هستند، اجرایی کنیم و در این میان هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

نوبخت تصریح کرد: اقداماتی که در بحث شهر شیراز انجام خواهیم داد متناسب با تعهدات خواهد بود و هر گونه وعده‌ای که در مصوبات هیات دولت بوده است، اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار