کد خبر: ۱۷۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016


استاندار البرز با اعلام اینکه میزان حضور مردم در عرصه های مشارکتی انتخابات ازسوی دشمنان رصد می شود، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر را خلق می کنند.

سید حمید طهائی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با توجه به پیروزی ملت ایران اسلامی در برجام دشمنان سعی در ایجاد توطئه ای دیگر برای نظام اسلامی و تفرقه افکنی هستند که این توطئه ها برای مردم آشنا بوده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری را رقم می زنند .

وی ادامه داد: درحالی مردم در راهپیمایی امسال در روز 22 بهمن حضور می یابند کهاز مدت ها قبل برای خلق حماسه ای دیگر از نمایش مشارکت حداکثری مردم آماده می شوند که از مدت ها قبل برای عرصه مشارکتی انتخابات آمده شده اند و همه اینها نوید کشور رو به پیشرفت را درسطح بین الملل به همراه دارد .

استاندارالبرز گفت: مردم ایران اسلامی بارها با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرده اند هرگز دست از نظام اسلامی نمی کشند و با مشارکت حداکثری پایبندی خود را به نظام اسلامی و آرمان های آن به نمایش می گذارند تا دشمنان را نا امید کنند .

وی اضافه کرد: آنان حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند نه تنها نظام اسلامی و آرمان های آن را فراموش نکرده اند بلکه با حضور حداکثری در عرصه مشارکتی انتخابات نیز یکی از دستاورهای انقلاب یعنی مشارکت مردم در تصمیم گیری برای کشور را به نمایش می گذارند .

طهائی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است چراکه آرامش کشور مدیون رشادت ها و مقاومت افرادی است که با نثار جان خود امنیت را به ارمغان آوردند بنابراین باید این امنیت وآرامش را با ادای دین حفظ کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار