معاون وزیر تعاون:
معاون امور تعاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه تعاونی‌ها باعث اشتغال، توسعه پایدار و توسعه کارآفرینی است.
کد خبر: ۱۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 08 February 2016
سید حمید کلانتری ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز اظهار داشت: توسعه تعاونی‌ها مستلزم توجه ویژه مسئولان است چرا که با توسعه و ایجاد تعاونی‌ها می‌توانیم مسیر اشتغالزایی را بیشتر از گذشته طی کنیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون 100 هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد افزود: توسعه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد این تعاونی‌ها بهتر خواهد بود.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی باید در مسیر توسعه ایجاد تعاونی‌ها حرکت کنیم تأکید کرد: برای ایجاد تعاونی‌ها اگر منابع خرد را جمع کنیم به یک سرمایه بزرگتر تبدیل خواهد شد و می‌تواند باعث توسعه اشتغال شود.
کلانتری با تأکید بر اینکه توسعه تعاونی‌ها باعث اشتغال، توسعه پایدار و توسعه کارآفرینی، صنعت و همچنین توزیع خدمات نیز خواهد شد.
وی مشارکت ظرفیت‌های مالی، صندوق کارآفرینی امید، صندوق‌های ضمانت بانکی را به عنوان مهمترین چرخه‌های محرک در تقویت تعاونی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات اقتصادی می‌تواند در سایه توسعه واحدهای تولیدی با رونق بیشتری همراه شود.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی تقویت روحیه تعاون را کار دسته جمعی عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه تعاون از مهمترین راهکارهای توسعه تعاونی‌ها است.
کلانتری در ادامه سخنان خود بر حل مشکلات واحدهای تولیدی نیز تأکید کرد و افزود: با توجه به مذاکرات انجام شده باید با پشتکار و همکاری به سمت جلو حرکت کرده و کارآفرینی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های متعددی خارجی برای سرمایه‌گذاری‌ها وارد کشور می‌شوند افزود: از این ظرفیت نیز باید به درستی استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار