کد خبر: ۱۷۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 08 February 2016
روزنامه وطن امروز نوشت:

معاون اول قوه‌قضائیه تصریح کرد: اگر کسانی به نهادهای رسمی و قانونی کشور توهین کنند و آنها را زیر سوال ببرند و مردم را بدبین کنند همه اینها جرم است و قوه قضائیه رصد می‌کند و پرونده برای آنها تشکیل می‌دهد. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در برنامه نگاه یک تلویزیون افزود: بسیاری از اینها ضرورتی ندارد حتما شکایت خصوصی باشد، برخی ممکن است جنبه عمومی داشته باشد و دادستان ورود می‌کند. اگر کسی به مسؤولان انتخابات مثل وزارت کشور و شورای نگهبان توهین کند، نیازی به شکایت خصوصی ندارد.

به‌گزارش فارس، وی افزود: در اینجا خود دادستان وارد می‌شود که البته ستادی هم در قوه‌قضائیه تشکیل شده به ریاست دادستان کل کشور و مسائل را به طور مرتب رصد می‌کند. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای گفت: اگر با برخی افراد برخورد نشده ‌است، فکر نکنند برخورد نخواهد شد. پرونده در حال تکمیل است و به وقتش احضار می‌شوند و به پرونده‌شان رسیدگی می‌شود.

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره حمله شدید به شورای نگهبان گفت: مسلما در هفته‌های اخیر برخی حرف‌ها از زبان برخی مسؤولان زده شد که ادعایی هم در کشور دارند که می‌تواند هم مصداق توهین هم تشویش اذهان عمومی و هم تحریک افراد برای دست زدن به اعمال خلاف قانون باشد که قطعا برخورد می‌شود؛ حتی اگر مسؤول باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار