با تشکیل مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق العاده مدت فعالیت این شرکت برای هشت سال دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۱۷۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 07 February 2016
مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور تمدید فعالیت شرکت واحد و اصلاح ماده چهارم اساسنامه شرکت به صورت فوق العاده در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورا برگزار شد.

علی رضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد با اشاره پایان یافتن مدت فعالیت این شرکت در شانزدهم بهمن سال جاری اظهار کرد: در زمان تصویب قانون تاسیس این شرکت در 16 بهمن سال 1331 مقرر شد که مدت فعالیت این شرکت می تواند کمتر از هشت سال باشد.

وی با بیان اینکه در دوره قبلی شورا برای تمدید مهلت فعالیت شرکت به مدت چهار سال در مجمع عمومی موافقت شده بود گفت: این تاریخ به اتمام رسیده و کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهاد هشت سال فعالیت را دارد.

وی با بیان اینکه از سال 31 تاکنون در پایان هر دوره، فعالیت این شرکت تمدید شده و به یک شرکت با فعالیت دائمی تبدیل شده است پیشنهاد می شود طی طرح پیشنهادی از سوی شورای عالی استان ها به مجلس، این قانون اصلاح شده و فعالیت شرکت به طور دائمی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و شورای عالی استانها با پذیرش این پیشنهاد اظهار کرد: این موضوع از طریق شورای عالی استانها پیگیری خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار