کد خبر: ۱۷۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 06 February 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اعلام اینکه دشمنان با روش های گوناگون ملت ایران اسلامی را بارها آزموده گفت: این ملت با توطئه های دشمنان آشنا است .

به گزارش ایرنا،محمد تقی ایرانی درسخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج افزود: یکی از توطئه های دشمنان تحریم های ناجوانمردانه بود که حتی دارو را نیز از ملت ایران اسلامی دریغ کردند .

وی ادامه داد: اما دردوران تحریم ما با تکیه بر توانایی خود، ایستادگی مردم دنیا را به زانو درآوردیم و نشان دادیم که اهل مماشات نیستیم .

ایرانی گفت: شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) به ما آموختند یا به پیروزی و یا به شهادت برسیم که هر دوی آنها برای ما عزتمند است .

وی تاکید کرد:دراین عرصه از هیچ توطئه ودشمنی استکبار جهانی هراسی نداریم و ملت ایران اسلامی با رهنمود مقام معظم رهبری و تدبیر دولت توانست بحث هسته ای را به نتیجه برساند .

فرماندار کرج با اعلام اینکه امروز تدبیر و عقلانیت دولت سبب پیروزی شده ادامه داد: این پیروزی مختص جناح خاصی نیست و ازاین پس باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اتکاء به نیروی درونی بسترها را برای توسعه و پیشرفت بیشتر فراهم کرد .

معاون استاندارالبرز باید از شرایطی که پیش آمده نهایت بهره را ببریم و با استفاده صلح آمیز از این تکنولوژی که درتحریم های ناجوانمردانه شاهد بودیم حتی کشورهمسایه اجازه صادرکردن یک بشکه نفت را نمی داد امروز روی پای خود ایستاده و سختی ها را گذرانده ایم .

ایرانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت اظهار کرد: امروز به رغم مشکلات بسیاری مسائل درحوزه سلامت و گردشگری با تدبیر دولت رفع شده و روند رو به توسعه نوید حل مشکلات را در بخش واردات گندم درسال آینده می دهد .

فرماندار کرج در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت عنوان کرد و گفت: کلانشهر کرج با 83 درصد جمعیت استان البرز و 60درصد صنایع یکی از قطب های صنعتی و جمعیتی به شمار می رود.

وی افزود: روزانه 170هزار درآزاد راه کرج – تهران تردد دارند که امید می رود با پایان یافتن پروژه همت بخش قابل توجهی از مشکلات استان البرز که در مسیرارتباطی بسیاری ازاستان های کشور است مرتفع شود .

ایرانی خاطرنشان کرد: 60پروژه برای دهه فجر درکرج آماده بهره برداری شد که برای آنها یک هزار و 390میلیارد ریال هزینه صرف شده است .

وی بخشی از مشکلات کرج را درحوزه ارتباط تلویزیونی در بخش آسارا عنوان کرد و از 15 مورد شبکه رادیوی برای این بخش خبرداد که با توجه به تازه تاسیس بودن استان البرز امکانات بیشتری دراین زمینه تعلق خواهد گرفت.

فرماندار کرج در ادامه به بحث مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: درپنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری دراستان البرز 24 نفر ثبت نام کرده بودند که شش نفر انصراف ،12 نفر یا شرکت درآزمون نداشته و یا براساس بند (ب) ماده سه قانون انتخابات شرایط علمی اجتهاد آنان احراز نشد.

وی ادامه داد: بنابراین شش نفر دراین دوره از انتخابات خبرگان رهبری حضور دارند .

ایرانی گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 231نفر در کرج نام نویسی کردند که در مرحله هیات اجرایی 17 نفر رد صلاحیت و سه نفر انصراف دادند.

وی افزود: در مرحله دوم بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت نیز 133 نفر عدم احراز صلاحیت ،چهار نفر انصراف ،61 نفر رد صلاحیت و نهایتا 33 نفر تایید شدند .

فرماندار کرج با اعلام اینکه براساس گفته ها تعدادی به آمار داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه می شود اضافه کرد: درمجموع در 231 نفر نام نویسی شده 33 نفر در کرج تایید شدند .

وی با اعلام اینکه تمام بسترها برای برگزاری انتخابات در کرج فراهم است گفت: 14هزار نیروی اجرایی برای انتخابات پیش رو پیش بینی شده و پیشتبانی لازم نیز صورت می گیرد .

معاون استاندار البرز تاکید کرد: صندوق های رای جای قهر و تحریم نیست و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مگر می توان عزت ملت را نادیده گرفت بنابراین انتخابات و سایرعرصه های مشارکتی هیچ گاه درنظام جمهوری اسلامی تعطیل نخواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار