کد خبر: ۱۷۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 04 February 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به فضای سبز شهری، گفت: مدیران نسبت به حفاظت از فضای سبز در استان یزد حساسیت بیشتری داشته باشند.

 سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد، اظهار داشت: مواردی که کاربری فضای سبز به مسکونی تغییر یافته، باید در شعاعی که پاسخگوی آن مجموعه‌های مسکونی باشد، جبران شود.

وی در ارتباط با اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته، گفت: باید در این زمینه هم حساسیت داشته باشیم چرا که در این تغییر کاربری فضای سبز را کاهش می‌دهیم.

استاندار یزد با تاکید بر بهره‌گیری از همه ظرفیتهای قابل استفاده در استان، گفت: بعضی موارد وجود دارد که مجوزی صادر می‌شود و می‌توان از آن مجوز در توسعه استان یزد بهترین بهره را گرفت.

میرمحمدی با بیان این مطلب که باید راه‌های تحقق ظرفیتها را در استان و مرکز دنبال کنیم، گفت: مدیران و فرمانداران هر امتیازی را که بتوانند به استان یزد بیاورند به عنوان امتیاز برای آنها مدنظر قرار می‌گیرد.

استاندار یزد به منابع اعتباری که اصلا برای استان محقق نشده، گفت: رایزنی، همفکری ،مذاکره و مباحثه با مجموعه نمایندگان می‌تواند زمینه رفع چنین مباحثی را فراهم کند چرا که یک نماینده در تمام زمینه‌ها اطلاع کافی ندارند و باید مسئولان امر با آنها در زمینه‌های مختلف به مشورت و همفکری بپردازند.

میرمحمدی در ارتباط با یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها برای ورزش، گفت: این موضوع را به همه دستگاه‌ها بیان کردیم که در هر جایی که امکان همکاری وجود دارد، دریغ نکنند.

میرمحمدی به ارائه گزارش عملکرد مدیرکل استاندارد یزد اشاره کرد و افزود: امیدواریم روزی برسد که همه تولید کنندگان به این باور داشته باشند که کالای استاندارد مشتری و بازار وی را بهتر و بیشتر می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار