کد خبر: ۱۷۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: هشت پرونده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که تقریبا تمامی پرونده‌ها به نتیجه قابل قبول رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، عبادالله کامکار در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که امروز(13بهمن)، با حضور جمعی از صنعتگران و مدیران دستگاههای اجرایی، برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قوانین ابلاغی از سوی دولت این نشست‌ها به منظور رفع مشکلات صنایع و تولید کنندگان آسیب دیده ترتیب داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه هشت پرونده مورد بررسی قرار گرفت، که عمده مشکلات مربوط به حوزه بانک‌ها، بیمه و همچنین مواردی در ارتباط با جهاد کشاورزی و محیط زیست مطرح شد.

کامکار گفت: برخی از موانعی که در این کارگروه از سوی تولیدکنندگان بیان شد، که نیاز است در کمیسیون‌های جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت برای حصول نتیجه بهتر به این ستاد ارجاع داده شوند، تا تسریع در روند کار صورت گیرد.

وی به وظایف ذاتی کارگروه ستاد تسهیل در موانع تولید مبنی بر یافتن راهکار مناسب برای حل مشکلات تولیدکنندگان، اشاره کرد و افزود: با توجه به این امر در این جلسه تقریبا تمامی پرونده‌ها به نتیجه قابل قبول رسیدند و مسئولان مربوطه در راستای تحقق این امر همکاری و اهتمام لازم را داشتند.

معاون استاندارالبرز در پایان گفت: جای خرسندی دارد که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جهت پیشبرد اهداف این ستاد نهایت همکاری را داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار