کد خبر: ۱۷۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از راه‌اندازی 20 پروژه راهسازی، راهداری و مسکن همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، ابوالقاسم باقری از افتتاح 20 طرح عمرانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز هرساله به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان تعدادی از پروژه‌های عمرانی خود را افتتاح و بهره‌بردای می‌رساند، این اداره کل در دهه مبارک فجر امسال نیز 20 پروژه در حوزه‌های راهسازی، راهداری و مسکن را به بهره‌برداری خواهد رساند.

وی اظهار داشت: در حوزه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی و شریانی خاص، بهسازی روکش آسفالت بزرگراه کرج ـ هشتگرد، بهسازی و روکش آسفالت باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین، روکش آسفالت محور علیخان سلطان به کردان، روکش آسفالت محور شمشک به دیزین، روکش آسفالت باند شمالی بزرگراه ماهدشت ـ اشتهارد، احداث باند سبقت پیچ‌های آدران محور چالوس و بهسازی و احداث باند دوم گالری‌های خرگوش‌دره محور چالوس به طول 103 کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 63 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

باقری خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن و ساختمان نیز 3500 واحد مسکن مهر در دو پروژه مهر البرز ماهدشت و شهرک ابریشم نیز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حوزه راهداری نیز 6 پروژه در شهرستان‌های کرج، نظرآباد، طالقان و جاده چالوس نیز به افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار