فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو باند سارق در شهرستان‌های خرم‌آباد و دورود خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 01 February 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از لرستان، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: هدف و استراتژی ما در استان تأمین امنیت و آرامش مردم است.

وی اضافه کرد: در همین راستا از بدو ورود خود به استان تمام نیروها را جهت برقراری امنیت بسیج کردیم و تمام سعی و کوشش خود را در راستای مثبت کردن ذهنیت مردم به کار بستیم.

قنبری با بیان اینکه هدف ما در حوزه کشف جرم کاهش فاصله بین کشف و وقوع جرم است، افزود: با این کار آرامش در بین مردم برقرار می‌شود و مجرمین نیز احساس ناامنی می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تا به حال نزدیک به 90 درصد جرائم در استان کشف شده است و قریب به اتفاق جرم‌ها را کشف کرده‌ایم.

وی از دستگیری اعضای دو باند سرقت در شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد خبر داد و افزود: در یکی دو هفته اخیر در این دو شهرستان سرقت به عنف را داشتیم که باند خرم‌آباد 5 قره با اسلحه قلابی به منازل ورود و اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات آنها می‌کردند.

قنبری با بیان اینکه هیچ‌کدام از این سرقت‌ها از پیش طراحی نشده بودند، اظهار کرد: در این سرقت‌ها شناسایی قبلی در کار نبوده اما با شکسته شدن حریم خانه و ورود افراد به خانه باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: همجنین در شهرستان دورود نیز دو نفر موتورسوار به سه باب مغازه ورود پیدا کرده و با تهدید اسلحه به دخل‌زنی می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه در هیچ‌کدام از این سرقت‌ها از اسلحه به صورت گرم استفاده نشده است، افزود: در ابتدا تمام نیروها را بسیج کردیم و با بررسی صحنه جرم توانستیم با پیگیری‌های علمی بدون هیچ سرنخی اولین سارق را شناسایی کنیم.

قنبری ادامه داد: سپس از دستگاه قضایی اجازه گرفته و کمتر از یک هفته در کل عملیات 4 نفر متخلف را دستگیر کردیم که سه نفر آنها در خرم‌آباد و یکی در اهواز دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: از اموال سرقتی مقادیری کشف شده و مابقی نیز در دست بررسی است.

وی از دستگیری سارقین خودرویی حوالی قبرستان خضر نیز خبر داد و گفت: این سارقین در قالب تعمیرکار با خودرویی دیگر، ماشین‌ها را از محل سرقت کرده و با سند نمره کردن یا اوراق اقدام به فروش آنها می‌کردند. این افراد به سرقت 19 دستگاه انواع خودرو اعتراف کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار