رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه گفت: ساماندهی تورهای گردشگری در شهرستان سوادکوه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۷۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا دانش‌زاده بیان کرد: به دلیل مشکلات بیشماری که تورهای غیرمجاز برای گردشگری شهرستان و به ویژه مردمان منطقه به وجود آوردند از امسال طرح ساماندهی تورهای گردشگری را در نوروز 95 اجرايی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تمامی تورهای ورودی به شهرستان سوادکوه یک روز قبل از ورود با هماهنگی دفاتر گردشگری لیست افراد را به اداره گردشگری ارجاع می‌دهند و پس از ورود به شهرستان لیدر تور با مراجعه به میراث فرهنگی و گردشگری مجوز ورود تور را دریافت خواهد کرد.

دانش‌زاده افزود: در صورت لزوم نیز یک ليدر بومي و آموزش دیده برای راهنمایی به همراه تور فرستاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ورود هرنوع تور غيرمجاز و بدون مجوز در نوروز امسال تخلف خواهد بود و نیروی انتظامی با این تورها برخورد قانونی می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سوادکوه گفت: در خصوص وضعیت ساماندهی خانه‌های مسافر نیز از حدود 400خانه مسافر در سطح شهرستان سوادکوه 50 واحد مجوز دریافت کرده، 200واحد در دست اقدام و 150واحد نيز برای مجوز اقدام نکرده‌اند که اخطار اوليه برای تمامی اماکنی که برای دریافت مجوز اقدام نکرده اند صادر شده است.

دانش‌زاده هشدار داد: در صورت عدم تمکین واحدهای فاقد مجوز برای دریافت مجوز با همکاری نیروی انتظامی واحدهای این افراد پلمپ خواهد شد.

وی گفت: تمامی سعی ما بر اين است در ایام نوروز مسافران در مکان‌هايی که در آنها امنیت کامل برقرار است اسکان کرده و خاطرات خوبی از سوادکوه به يادگار ببرند زیرا مسافران بهترین مبلغان و سفیران حوزه گردشگری هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار