همایش سراسری کارکنان شعب استان همدان ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 94/11/9 با حضور کلیه کارکنان استان و محوریت آموزش ، تجزیه و تحلیل رتبه های شعب و جایگاه استان در کشور پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید و اجرای سرود ملی با قرائت دعای فرج شروع شد .
کد خبر: ۱۷۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 01 February 2016

در ابتدای مراسم محققی مدیر امور شعب استان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین بهار آزادی انقلاب اسلامی، ابتدا مطلبی در خصوص انتخابات از فرمایشات امام خامنه ای اظهار داشتند: انتخابات مثل این است که شما سرمایه سنگین و عظیمی را در بانک می گذارید بانک با آن کار می کند و شما از سودش استفاده می کنید.

به گارش رابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ وی به اهمیّت آموزش در موسسه اعتباری کوثر اشاره و فرمودند که آموزش یعنی ایجاد تغییرات نسبتاً پایدار در رفتار هر یک از افراد که آنها را قادر به انجام کار و بهبود توانایی ها می کند و نیز عاملی جهت بروز استعداد های پنهان افراد است که مدیر عامل محترم به این موضوع اهمیّت ویژه ای قائلند.

مدیر امور شعب استان همدان به کنترل،نظارت در موسسه اشاره و فرمودند اعتماد خوب است اما نظارت و کنترل خیلی مهمتر است و لازم است همکاران در کارشان ضمن داشتن دقت و سرعت لازم عجله نکنند و نیز همکاران در زندگی به معنویات هم توجه داشته باشند و هنگامی که ارزشها خود را در روشها نشان دهند آن موقع ارزش پیدا می کند.

پس از آن کلاس آموزشی نحوه ارتباطات و مشتری مداری توسط دکتر دادوند از اساتید دانشگاه به مدت یک ساعت و نیم ادامه یافت .

دکتر دادوند اشاره نمود سازمانهایی که قادر به تغییر نیستند محکوم به فنا می باشند و اینکه امروزه بازاریابی به سمت حفظ مشتری رفته و مهمترین عامل حفظ مشتری کارمندان هستند حتی اگر بهترین خدمات را ارائه داد بی اثر می باشد .در همین راستا عنوان نمودند جمله با مشتری آنگونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود در بازاریابی بی معنا شده است و در واقع می بایست آنگونه رفتار کن که او دوست دارد را جایگزین این جمله نمود.

در ادامه احمدی تجوید از اساتید دانشگاه و قضات دادگاه تجدید نظر استان به ارائه مطالبی در حوزه حقوقی و کیفری از جمله پولشویی و رعایت مواردی چون احراز هویت و محل اقامتگاه افراد نمود و همچنین اشاره داشتند که ادعای جهل به قانون رافع مسئولیت نیست.

از دیگر مواردی که ایشان بدان پرداختند مواردی همچون دقت در تشکیل پروند های تسهیلاتی اعم از نحوه اخذ چک ،اقامه دعوی در زمان معوق شدن مطالبات ،کنترل و نظارت در امور ، جرایم اینترنتی و حفظ رمز های عبور سامانه ها ی بانکی بود .

پس از آن احمدی تجوید به سوالات تخصصی کارکنان پاسخ دادند

سپس رستمی از اساتید دانشگاه و سردفتر اسناد رسمی به بیان مطالبی در خصوص قرارداد ، عقد های لازم و جایز ، اسناد ملکی ،ترهین و انواع وکالتنامه ها و نحوه بررسی آن ها در زمان تکمیل پرونده و پرداخت ها اشاره نمودند.

در ادامه برنامه برگزاری مسابقه سرعت و دقت تحویلداری در شمارش اسکناس نیز بین برگزیدگان هر یک از شعب برگزار گردید

پس از آن اقامه نماز و صرف نهار، که ادامه جلسه در ساعت 14 با سخنرانی مدیر امور شعب و کارشناسان سرپرستی با رصدهای مالی و عملکرد شعب ادامه و با پاسخگویی مدیریت استان به پرسش های کارکنان و اهدا جوایزی به نفرات اول تا سوم مسابقه تحویلداری در ساعت 18 مراسم خاتمه یافت .




نشست هم اندیشی موسسه اعتباری کوثر


نشست هم اندیشی موسسه اعتباری کوثر



نشست هم اندیشی موسسه اعتباری کوثر



نشست هم اندیشی موسسه اعتباری کوثر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار