استاندار همدان با اشاره به سخنانی که اخیراً در همدان عنوان شد که «برجام را به پای روحانی و لاریجانی بنویسید»، گفت: این سخنان درست نیست و برجام را باید به پای دعای مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران نوشت.
کد خبر: ۱۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 31 January 2016
استاندار همدان با اشاره به سخنانی که اخیراً در همدان عنوان شد که «برجام را به پای روحانی و لاریجانی بنویسید»، گفت: این سخنان درست نیست و برجام را باید به پای دعای مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران نوشت.

به گزارش فارس، آخرین شورای اداری شهرستان همدان در سال 94 با حضور استاندار، برخی از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی، اعضای هیئت اجرایی انتخابات، بخشداران و دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها در تالار فجر همدان برگزار شد.

در این مراسم که سعی شده بود همه دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها حضور داشته باشند جمعیت در خور توجهی شرکت کردند.

آخرین شورای اداری شهرستان همدان در سال 94 با سخنان علی تعالی، فرماندار همدان آغاز شد، وی گزارشی را خطاب به استاندار ارائه کرد و گفت: سهم شهرستان همدان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری قابل توجه بود و 580 میلیارد تومان سهم شهرستان همدان شد.

وی، آرامش و امنیت شهرستان را ناشی از تلاشی دانست که در قالب آمار و ارقام نمی‎توان آن را گزارش داد و در ادامه برگزاری جلسات از سوی جریانات مختلف سیاسی که بدون حاشیه است را ناشی از تلاش در حوزه سیاسی و اجتماعی دانست.

فرماندار همدان در شورای اداری بر این مهم تأکید کرد که یک حرکت نسنجیده و شاید مصاحبه یک مدیر بتواند همه موارد توسعه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: بسترهای لازم در شهرستان همدان به قدری فراهم و آماده است که جریانات مختلف سیاسی با دعوت از افراد 5 تا 6 شب مراسم سخنرانی برگزار می‎کنند.

در ادامه جلسه شورای اداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به بیان عملکرد این دستگاه در بحث اجرای نظام تحول سلامت پرداخت.

حبیب‎الله موسوی‎بهار در ابتدای گزارش عنوان کرد: به کار بردن لقب «سردار سلامت» به وزیر بهداشت برای نخستین بار در استان همدان عنوان شد و رسانه‎ها از این عنوان استفاده کردند.

حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز دیگر مدیری بود که گزارشاتی را ارائه کرد و به این موضوع پرداخت که اصناف در سفر رئیس جمهور به استان زحمات بسیاری کشیدند و در مراسم تشییع سردار شهید حاج حسین همدانی نیز حضوری چشمگیر داشتند.

در آخرین شورای اداری شهرستان همدان در سال 94 گزارش عملکرد موسوی‎بهار مورد توجه استاندار قرار گرفت و نیکبخت خواستار حضور ایشان در شورای اداری شهرستان‎های استان در ایام دهه فجر برای بیان عملکرد دولت در حوزه طرح تحول نظام سلامت شد.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان آخرین سخنران شورای اداری شهرستان بود که بر مقوله وحدت و همدلی تأکید بسیاری داشت و از حضور برخی افراد که این روزها به همدان دعوت می‎شوند ابراز گلایه کرد!

وی با اشاره به سخنانی که اخیراً در مراسمی عنوان شده بود که «برجام را به پای روحانی و لاریجانی بنویسید»، اظهار کرد: این سخنان درست نیست و برجام را باید به پای دعای مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران نوشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برجام خواسته مردم بود، بیان کرد: مگر قرار بود از مباحث هسته‎ای چه چیزی به دست بیاوریم، با برجام تحریم‎ها برداشته شد و حق غنی‌سازی و تحقیقات هم به رسمیت شناخته شد، سانتریفیوژها هم که در حد معقول کار می‎کنند.

وی بار دیگر نسبت به رد صلاحیت‎ها و عدم احراز صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت انتقاد کرد و گفت: بالاخره اشتباه پیش می‌آید، هیئت نظارت سرشان شلوغ بود و حجم کار هم زیاد بود.

نیکبخت با بیان اینکه من پشت سر حجت‎الاسلام جوادی نماز می‎خوانم، افزود: نمی‌توان گفت در استان همدان که دارالمؤمنین و دارالمجاهدین است 85 درصد رد صلاحیت‌ها به دلیل عدم التزام به اسلام بوده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وحدت خوبی در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: دلواپس و نگران نباشیم چرا که مردم امنیت انتخابات را در نظر دارند.

وی بیان کرد: از دستگاه‎های حاکمیتی درخواست می‎کنم افرادی را به استان دعوت کنند که به همدلی و وحدت آسیب وارد نشود.

نیکبخت با اشاره به اینکه باید آمار فرماندار همدان در بحث سهم همدان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری را اصلاح کنم، گفت: با آماری که فرماندار همدان ارائه کرد می‎توان انتظار داشت که فرمانداران دیگر شهرستان این وضع را عادلانه ندانند.

وی افزود: از 580 میلیارد اعتباری که به همدان رسید 270 میلیارد برای راه‎آهن و 90 میلیارد برای کنارگذر غربی اختصاص یافته که همه استان از آن استفاده می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار