صلواتی:
تابناک: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تعداد پارکینگ‌های مکانیزه در اصفهان امسال به ۳ مورد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا صلواتی اظهار داشت: قبل از آغاز نوروز نخستین پارکینک مکانیزه در اصفهان در منطقه ۵ به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه امسال نیز دو پارکینک مکانیزه در منطقه ۳ و ۶ اصفهان احداث می‌شود، ادامه داد: اصفهان در ساخت پارکینگ‌های مکانیزه نسبت به سایر کلان‌شهرها عقب نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها تهران در ساخت و احداث پارکینگ های مکانیزه در کشور پیشرو است و اصفهان وضعیتی مشابه با شیراز و تبریز و سایر کلان‌‌شهرها دارد.

وی اعلام کرد: ساخت پارکینگ‌های مکانیزه در خیابان‌های که تردد ماشین زیاد است و هنوز به پارکینگ مجهز نشده ، صورت می‌گیرد و از آن جمله در خیابان سعادت آباد اصفهان، چهار شیخ صدوق و غیره در نظر گرفته شده است.

صلواتی با اظهار اینکه به صرفه نیست که پارکینگ‌های فعلی را به پارکینگ‌های مکانیزه مبدل کرد زیرا که ظرفیت تعیین شده برای آن هم در بسیاری از اوقات تکمیل نمی‌شود، اعلام کرد: در شهری همچون اصفهان که ارزش زمین بسیار است بنابراین ساخت چنین پارکینگ‌های که در کمترین فضا می‌توان احداث کرد و بیشترین خودرو را در خود جای داد، اقدامی موثر است.

وی بیان داشت: احداث پارکینگ مکانیزه در منطقه ۵ اصفهان با ۳۶ فضای پارک خودرو و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

صلواتی بیان کرد: اگر امروز اصفهان بدنبال احداث پارکینگ های مکانیزه است به علت این بود که تجربه و نقاط ضعف و قوت آن در سایر استان ها شناخته شود و به همین دلیل پارکینگ‌ها در اصفهان الکتریکی مکانیکی احداث شده است.

وی ادامه داد: ما تنها بدنبال انجام کار لوکس نبوده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار