فرمانده انتظامی فارس از کشف یک محموله ۳۰ کیلوگرمی هروئین در این استان خبر داد که به طرز ماهرانه‌ای در دبه‌های گازوئیل جاسازی‌ شده بود.
کد خبر: ۱۷۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 30 January 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی فارس از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و برای دستگیری اعضای آن وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند، یک محموله مواد مخدر را از سیستان بلوچستان به فارس و شیراز منتقل و در این شهر توزیع کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از رصدهای اطلاعاتی، خودرو حامل مواد مخدر که یک تریلر دانگ فانگ بود و توسط دو بلوچ هدایت می‌شد، ‌شناسایی و زیر نظر قرار گرفت.

گودرزی افزود: خودرو تریلر در یکی از ورودی‌های شهر شیراز توقف کرد و سپس یک قاچاقچی با یک سواری پیکان از شیراز برای تحویل گرفتن محموله مواد مخدر به آن دو قاچاقچی مراجعه و مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در درون دبه‌های ۲۰ لیتری گازوئیل جاسازی‌ شده بود، تحویل گرفت.

وی اظهار کرد: این محموله توسط یکی دیگر از اعضای این باند، با یک خودرو پژو ۴۰۵ اسکورت و به درون شهر شیراز انتقال داده شد که در طول مسیر تردد قاچاقچیان در شهر، مأموران در فرصتی مناسب خودرو حامل مواد و اسکورت آن را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از خودرو پیکان ۳۰ کیلوگرم هروئین از درون دبه‌های ۲۰ لیتری گازوئیل و در بازرسی از منزل قاچاقچیان در شیراز، ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد ناشی از فروش مواد مخدر و تعدادی وسایل بسته‌بندی هروئین کشف شد.

گودرزی گفت: در این مورد سه خودرو پژو ۴۰۵، پیکان و تریلر توقیف و چهار نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند که تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار