تشکری هاشمی گفت: درباره نصب 30 دهنه پل عابر پیاده در منطقه 21 تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 30 January 2016
تشکری هاشمی در بازدید از منطقه 21 و دیدار با شورایاران این منطقه که در منتهی الیه غربی پایتخت واقع شده گفت : ایجاد خط اتوبوس تندرو ، تقریباً تقاضای مشترک تمام شورایاران منطقه بود تا از این طریق اهالی و ساکنان شهرک های واقع در پهنه غربی تهران بتوانند به سهولت وارد هسته مرکزی شهر شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود با اعلام این که ناوگان اتوبوسرانی تهران در حال تبدیل شدن به ناوگانی فرسوده است که با اقدام جدی تصمیم گیران کشور ، باید هر چه زودتر نوسازی شود ، تاکید کرد: به نمایندگان مردم منطقه 21 در شورایاری ها قول دادیم این منطقه را در اولویت قرار داده و اولین سری از اتوبوس هایی که در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد به مردم این منطقه اختصاص خواهیم داد.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که بی انضباطی های ترافیکی خودروهای سنگین در این منطقه از دیگر مشکلات مطروحه از سوی شورایاران بود ، گفت: این خودروها عمدتاً مربوط به کارخانه های فعال در سطح منطقه هستند که با هماهنگی پلیس محترم راهنمایی و رانندگی برای اعمال قانون و برخورد قانونی با تخلفات آنها که عمدتاً منجر به سد معبر یا کاهش ایمنی می شوند اقدام خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان این که همزمان باید برای توسعه هر چه بیشتر سیستم های هوشمند در منطقه 21 نیز اقدام شود تا بخشی از تخلفات ترافیکی از طریق تجهیزات هوشمند قابل شناسایی و برخورد باشند ، تصریح کرد: با توجه به ضرورت دسترسی ساکنان شهرک های اطراف دو سمت آزادراه تهران - کرج ، مقرر شد پل های عابر پیاده در این محور نصب شوند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین مقرر شد اقدام مشابهی در خصوص بزرگراه شهید فهمیده و بزرگراه شهید لشکری نیز به عمل آمده و برای نصب پل های عابر پیاده اعم از مکانیزه و غیرمکانیزه در این محورها بعد از انجام مطالعات لازم اقدام شود ، اضافه کرد: پیشنهاد شهرداری منطقه 21 نصب 30 دهنه پل عابر پیاده است که بعد از بررسی دقیق ، راجع به این موضوع تصمیم گیری شده و پل های مورد نیاز به ترتیب اولویت نصب خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به احداث5 تقاطع همسطح در محدوده منطقه 21 در سال گذشته و انجام اصلاحات متعدد هندسی در معابر این منطقه که باعث افزایش ایمنی در تردد خودروها و عابران پیاده شده گفت: همچنین اقدامات خوبی درخصوص اجرای طرح «خط سفید» و آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و به عبارتی ساماندهی و نظم بخشی به ترافیک در این منطقه به عمل آمده است.

تشکری هاشمی با بیان این که منطقه 21 یکی از مهمترین ورودی های شهر تهران محسوب می شود تصریح کرد: پیشرفت طرح های ترافیکی در این منطقه مثبت ارزیابی می شود و اساساً تمام تلاش مدیریت شهری ، این است تا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را تا بالاترین سطح ممکن ارتقاء دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار