رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 27 January 2016

 رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر،فاطمه سادات شبیری با اشاره به روند ساخت نخستین کورت تخصصی اسکواش استان همدان اظهار داشت: این کورت با مشارکت بخش خصوصی و معاونت فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری در حال احداث است.

وی افزود: این کورت هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و در ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان بابیان اینکه ساخت این سالن خدمتی ماندگار به علاقه‌مندان به این رشته است و بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های پیش روی تیم اسکواش استان حل خواهد شد، گفت: این سالن در زمینی به مساحت ۹۵ مترمربع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان واقع‌شده است.

شبیری عنوان کرد: با تکمیل این پروژه به‌طورقطع سرعت پیشرفت ورزش اسکواش در همدان چندین برابر خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در استان همدان بیان کرد: در سال گذشته شاهد رشد ۲۵۰ درصدی شمار ورزشکار در همدان بوده‌ایم که این افزایش نوید آینده‌ای روشن را برای این رشته مهیج در پایتخت تاریخ و تمدن ایران دارد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه روزبه‌روز تعداد علاقه‌مندان این رشته در حال افزایش است، گفت: رشته اسکواش از جمله رشته‌های ورزشی بسیار مفرح و ارزان‌قیمت است که خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را به سمت این رشته جذاب سوق دهند.

شبیری بابیان اینکه اسکواش در شاخص‌های سلامت دانش آموزان نیز نقش مؤثری دارد، گفت: این رشته پتانسیل بالایی در تقویت شاخص‌های سلامت دارد و جزو معدود رشته‌های ورزشی است که پنج شاخص آمادگی جسمانی را داراست.

وی یادآور شد: همین عوامل باعث شده که این رشته به بدنه مدارس وارد شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار