کد خبر: ۱۶۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 26 January 2016
آب و فاضلاب شهری کهگیلویه‌وبویراحمد از انجام مهندسی ارزش در شبکه توزیع آب ۱۵ شهر استان خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار شبکه فرسوده آب شهرهای این استان اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد در بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی بویراحمد با اشاره به انجام مهندسی ارزش در شبکه توزیع آب 15 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این موضوع در یک سال اخیر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل فرسودگی بیش از 30 درصد از شبکه‌های توزیع آب و همچنین بالا بودن فشار آب در برخی از شهرها مهندسی ارزش شبکه توزیع آب شهرهای استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: با جمع‌آوری و تهیه اطلاعات لازم تشریفات مناقصه برای انتخاب مشاور جهت مطالعه مهندسی مجدد شبکه توزیع آب شرب و طراحی همراه با زون بندی‌های لازم تا افق 1420 انجام گرفت و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله تصویب و اجرا رسید.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از 50 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرها اجرا و تعداد 20دستگاه شیر فشارشکن بر اساس نقشه‌های جدید در شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان نصب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با انجام مهندسی ارزش شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان علاوه بر کاهش چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب از میزان شکستگی‌های و خسارات وارده به تاسیسات و شبکه توزیع آب شرب نیز به صورت محسوسی کاسته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار