کد خبر: ۱۶۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید شوراهای دانش آموزی تمرین دموکراسی است، گفت: دانش آموزان با حضور در شوراهای دانش آموزی با فعالیت های اجتماعی آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ساکی پیش از ظهر دوشنبه در همایش روسای شوراهای دانش آموزش استان البرز با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری و به منظور روشنگری روسای شوراها برای ورود به عرصه های اجتماعی و تقویت کرسی های آزاد اندیشی تحت عنوان فصل حضور در کانون امام علی (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه فردی که نامزد شورای دانش آموزی می شود باید مسئولیت پیگیری خواسته های دانش آموزان را بر عهده بگیرد، اظهار کرد: کسانی که نامزد حضور در شوراهای دانش آوزی می شود باید روحیه پاسخگویی داشته باشد.

ساکی در ادامه وجود شوراهای دانش آموزی را نشانه فعالیت اجتماعی دانش آموزان و تمرین دموکراسی دانست و گفت: دانش آموزان با حضور در شوراهای دانش آموزی به فعالیت های اجتماعی روی آورده و در مقابل شهروندان پاسخگو می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خطاب به دانش آموزان حاضر در همایش بیان کرد: توانمندی و شایستگی های علمی، اخلاقی، اجتماعی شما به عنوان آینده سازان این سرزمین بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر تکنولوژی را بدانیم، گفت: دانش آموزان صاحبان تکنولوژی هستند که در راستای ارتقای فرهنگ آینده کشور سهم بسزایی دارند.

ساکی خطاب به دانش آموزان گفت: شما سرمایه اصلی کشور برای ساختن آینده ای روشن هستید و در کنار شما معلمان، مشاوران و مربیان برای ارتقای فرهنگ کشور زحمت می کشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تنبلی و رخوت باعث عقب ماندگی می شود، گفت: عقب ماندگی ها آثار غیرقابل جبرانی به جا می گذارد باید در دنیای کنونی که علم و پیشرفت شتاب زیادی دارد با مجهز شدن به دانش و تکنولوژی عقب ماندگی را جبران کرده و برای آینده ای روشن تلاش کنیم.

ساکی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در دهکده جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید شبانه روز تلاش کنیم و به آخرین تکنولوژی های روز دنیا دست پیدا کنیم، گفت: عقب ماندگی بر همه عرصه ها تاثیر گذارده و موجب ضرر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با اشاره به اینکه هر ملتی آگاهتر باشد قوی تر خواهد بود، گفت: هر ملتی که برای کسب و ارتقای آگاهی بیشتر تلاش کند سرآمد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار