کد خبر: ۱۶۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


رییس هیئت کاراته استان البرز گفت: کاراته کاهای این استان با رشدی دو برابری به نسبت سال قبل موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی ایران زمین شدند.

محمد اکرمی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین با حضور ورزشکارانی از ایران، کره جنوبی، افغانستان، گرجستان، هنگ کنگ، عراق و گرجستان پایان هفته گذشته در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها ۲۰ ورزشکار البرزی در رده های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند که ۱۶ نفر از آنها موفق به کسب مدال شدند.

اکرمی بیان کرد: در این رقابت ها البرزی ها موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نفره و ۹ برنز شدند و در مجموع با کسب ۱۶ مدال یکی از استان های موفق این دوره از مسابقات بودند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۹ مدال سهم ورزشکاران آقا بوده است و ۷ مدال دیگر را بانوان البرزی در این رویداد بین المللی کسب کرده اند.

رییس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه تعداد مدال های کسب شده ورزشکاران البرز در این دوره به نسبت سال قبل رشدی دو برابری را نشان می دهد گفت: تمرینات مستمر کاتاروهای البرزی موجب شد آنها با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر شوند و عملکردی خوب از خود به جای بگذارند.

وی در پایان افزود: هیئت کاراته استان البرز از هر فرصتی برای حضور و کسب تجربه ورزشکاران خود استفاده می کند و شرکت در مسابقات مهم داخلی و خارجی را در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار