سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از نیمه دوم بهمن امسال کارخانه‌های آرد مکلف هستند با احتساب سبوس‌گیری 12 درصدی برای سنگگ، 10 درصدی برای لواش و 15 درصدی برای نان بربری، آرد را در نانوایی‌های استان توزیع کنند.
کد خبر: ۱۶۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 25 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،احمد محمدزاده با تاکید بر فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف نان سبوس‌دار، افزود: برای تولید آرد کامل باید میزان سبوس در آرد را افزایش دهیم و به شهروندان توصیه می‌شود که طالب این نوع نان باشند.

وی تصریح کرد: نانوایی‌هایی که مطابق قوانین نان پخت می‌کنند تشویق و در مقابل با نانوایی‌هایی که از مواد غیرمجاز در نان استفاده کنند به صورت جدی برخورد می‌شود.

محمدزاده با تاکید بر نظارت جدی دستگاه‌های اجرایی بر کیفیت نان تولیدی و همچنین ضرورت نصب ابزار دقیق اندازه‌گیری در سیلوها، گفت: با توجه به طی مراحل آزمایشی استفاده از دستگاه‌های هوشمند، باید سیستم جدیدی که میزان رطوبت و موجودی سیلوها را گزارش می‌کند در کندوهای کارخانه‌های آردسازی نصب شود.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش نانوایان، گفت: آموزش باید تداوم داشته باشد و اداره غله باید از امکانات خود در این زمینه استفاده کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات کارگروه آرد و نان استان، اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان تعزیرات حکومتی استان در 9 ماهه 94 نسبت به 9 ماهه سال گذشته تخلفات در صنف آرد و نان 28 درصد کاهش پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :