مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش ۵۲ درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان همدان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 25 January 2016

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش ۵۲ درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان همدان در سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر،علی‌‌احسان صالح با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۴ نفر در استان همدان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تمام فوت شدگان ناشی از حوادث کار، مرد بوده‌اند، بیان داشت: این در حالی است که شمار جان‌باختگان حوادث کار در مدت مشابه سال گذشته، شامل ۵۱ مرد بوده است

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان بابیان اینکه ۲۷۹ نفر در سوانح ناشی از کار در این استان در همین مدت مجروح و مصدوم شده‌اند، ادامه داد: از نظر جنسیت ۲۷۶ نفر مصدومان مرد و ۳ نفر نیز زن بوده اند.

صالح با بیان اینکه مجروحین و مصدومین حوادث ناشی از کار در مدت یاد شده کاهش ۳۶ درصدی داشته است، عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۴۳۴ نفر مرد و نفر زن در حوادث ناشی از کار مجروح و مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری همچون سکته قلبی جان خود را از دست می‌دهند و سپس دچار سانحه کار می‌شوند، عنوان کرد: این موضوع در معاینات پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از دیگر عوامل مهم فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و گفت: باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه شایانی صورت گیرد تا این حوادث کاهش یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار