کد خبر: ۱۶۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016


شهردار منطقه هفت شهرداری کرج از آغاز عملیات عمرانی اتصال پروژه بلوار باغستان به کمربندی جاده آتش‌گاه در محدوده این منطقه با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علیرضا کیان اظهار کرد: مسیر این پروژه عمرانی از بلوار باغستان تا ابتدای جاده آتش‌گاه در دو سمت رفت و برگشت است که به طول یک‌هزار و 500 متر و عرض 35 متر است.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن پروژه مذکور بودجه‌ای بالغ بر 35 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، افزود: در حال حاضر طرح عمرانی اتصال بلوار باغستان به کمربندی جاده آتش‌گاه در مرحله خاک‌برداری و آزادسازی مسیر است.

کیان ادامه داد: تاسیسات و تجهیزات لازم برای انجام این عملیات در مسیر پروژه مستقر شده است و به دنبال آن هستیم تا با آماده‌سازی این پروژه و سامان‌دهی فضای سبز حاشیه‌ای، سهولت تردد وسایل نقلیه در این قسمت از رینگ شهری را محقق کنیم و موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار منطقه هفت کرج با بیان اینکه امید می‌رود تا پنج ماه آینده پروژه مذکور به اتمام برسد، گفت: طول عملیات جدول‌گذاری در دو لاین و رفیوژ میانی طرح عمرانی اتصال بلوار باغستان به کمربندی جاده آتش‌گاه شش کیلومتر است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهری با اجرای طرح‌های کلان عمرانی به نحو مطلوبی ممکن می‌شود زیرا پروژه‌های شهری زمینه را برای ایجاد ساختارهای ایده‌آل و استاندارد شهری فراهم می‌کند.

کیان در پایان یادآور شد: این پروژه با پیگیری‌های شهردار کرج و نمایندگان مردم در پارلمان شهری این کلان‌شهر آغاز شده و تحقق آن نیز نیازمند همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌ها و مسئولان ذی‌ربط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار