فرماندار شهرستان بابلسرگفت : استاندارد سازی مراکز درمانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۶۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

به گزارش تابناک مازندران؛ سید علی اسد در بازدید از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با هدف ایجاد یک مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در جهت برآوردن نیازهای پزشکی شهروندان شهرستان احداث خواهد شد.


وی گفت: در صورت احداث این طرح در رشته های قلب ( اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش)، داخلی (گوش، ریه، اسپیرومتری، آندوسکوپی) و کودکان از پزشکان مجرب استان بهره خواهیم برد.


وی از افتتاح این طرح درمانی همزمان با آغاز هفته دولت سال 95 خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تأمین و تخصیص منابع مالی این پروژه در موعد مقرر آماده بهره برداری خواهد شد.

در ادامه این بازدید فرماندار بابلسر از پروژه فاز دوم بیمارستان شفا، از نزدیک در جریان روند ساخت این مجتمع پزشکی قرار گرفت.


وی هدف از ساخت این پروژه را استانداردسازی واحدهای درمانی فاز اول معرفی کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال توسط شرکت طرح و اجرای خانه سازی ایران تحت نظارت تأمین اجتماعی در حال ساخت می باشد که پیش بینی می شود با تخصیص کامل اعتبارات آن، تا پایان سال 95 افتتاح گردد.


سیدعلی اسد در دیدار با تیم مهندسی این پروژه، خواستار کیفیت بخشی در اجرا و تکمیل پروژه در بازه زمانی تعیین شده شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار