کد خبر: ۱۶۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 24 January 2016
مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش "چیستی، چرایی و چگونگی" کرسی‌های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام قاسم مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور با حضور عبدالحسین خسروپناه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود.

وی از برگزاری همایش یک روزه چیستی، چرایی و چگونگی کرسی‌های نظریه پردازی و آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی کمیته دستگاهی در دانشگاه‌های استان از سال گذشته که به ساماندهی‌کردن کرسی‌های نظریه پردازی و آزاداندیشی می‌پردازد همایشی با هدف بررسی ابعاد این کرسی‌ها در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مقدم افزود: راه‌اندازی این کمیته با هماهنگی و همراهی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی اتفاق افتاد و جلسات متعددی با حضور روسای دانشگاه‌ها و اعضای این کمیته برگزار شد.

وی ابراز کرد: در ادامه مسیر کمیته ضرورت برگزاری همایشی با این موضوع را مطرح کرد که با حضور عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه و قائم مقام هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش یک روزه با حضور روسای دانشگاه های استان، اساتید، دانشجویان نخبه علمی درمقاطع عالیه، فعالین فرهنگی، چهره های علمی، فرهنگی و مسئولین استانی در تاریخ دوشنبه 5 بهمن ساعت 8 صبح برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه دیگری که در کنار همایش با حضور خسروپناه برگزار می‌شود مراسم افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در تاریخ دوشنبه 5 بهمن ساعت 14 عصر است.

مقدم در ادامه به برنامه‌های دیگر با حضور عبدالحسین خسروپناه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه کمیته دستگاهی با حضور روسای دانشگاه‌ها و اعضای کمیته عصر روز یکشنبه 4 بهمن در دفتر ریاست دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست خسروپناه با فعالان فرهنگی در تاریخ یکشنبه 4 بهمن ساعت 20 شب برگزار می‌شود و روز دوشنبه پس از نماز ظهر دیدار با امام جمعه یاسوج نیز پیش بینی شده است.

مقدم این نشست را سرآغازی برای ساماندهی کردن کرسی‌های نظریه‌پردازی دانست و تاکید کرد: امیدواریم در ادامه بتوانیم از حضور دیگر چهره های متخصص در زمینه های تولید علم، جنبش نرم افزاری و کرسی های آزاداندیشی در استان استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار