کد خبر: ۱۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 20 January 2016

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از استمرار در اجرای پروژه کمربند سبز این کلانشهر خبر داد و گفت: به طور قطع با اتمام جنگل‌کاری‌ها، کرج از آلودگی هوا نجات می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمدرضا زین‌العابدینی اظهار داشت: ضروری است که برای جلوگیری از آلودگی هوا درخت‌کاری در اطراف شهر کرج انجام شود که این مهم هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی نیز آلاینده دیگر هوا در شهر است، گفت: در حال حاضر آلودگی هوای کرج جدی و لازم است تدابیری اتخاذ شود تا در آینده این موضوع حادتر نشود.

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج بر لزوم انجام اقدامات ریشه‌ای برای برطرف کردن آلودگی هوا با توجه به موضوع حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: این معضل نیازمند عزم جدی و قاطع مسئولان و دست‌اندرکاران است.

زین‌العابدینی با اشاره به تجربیات جهانی در خصوص رفع آلودگی هوا تاکید کرد: برای برطرف کردن آلودگی هوا باید اقدامات اساسی‌تری با تاکید بر موضوع حمل و نقل عمومی انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به شعار «نقش من در هوای پاک چیست»، اظهار داشت: هرکسی باید بر نقش خود در ایجاد هوایی پاک آگاه باشد.

وی با بیان اینکه محیط زیست مطالبه اصلی مردم کشور ما شده است، اضافه کرد: مطالبه‌گری مردم در این زمینه نشانه فرهنگ بالای مردمی و توجه و هوشمندی آنها در زمینه اساسی‌ترین مسایل روز است.

این مسئول در ادامه از اجرای پروژه کمربند سبز کرج خبر داد و اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون این پروژه مرحله به مرحله در حال انجام است که به طور قطع با اتمام فازهای مختلف آن، آلودگی هوا در حد زیادی کاهش خواهد یافت.

زین‌العابدینی با اشاره به تاکید استاندار البرز در آخرین جلسه کارگروه آلودگی هوای استان اعلام کرد: نماینده عالی دولت در استان بر استمرار در اجرای طرح کمربند سبز کرج و جنگلکاری پیرامون شهر تاکید داشتند تا بتوان از بحران آلودگی هوا خارج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار