کد خبر: ۱۶۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان البرز گفت: استان البرز قابلیت‌های فراوانی در حوزه صنعتی و تجاری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید کاردار سفارت صربستان از اتاق بازرگانی استان البرز اظهار داشت: استان البرز دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت و تجارت است، بنابراین باید زمینه‌های تجاری سازی را برای توسعه اقتصادی این استان ابیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی بسیاری برای حضور در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند و استان البرز نیز آمادگی‌های لازم برای توسعه روابط تجاری را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید کاردار سفارت صربستان از اتاق بازرگانی استان البرز تأکید کرد: یکی از اقداماتی که در این دیدار به انجام خواهد رسید توسعه صنعت گردشگری بین دو کشور است.

این مسئول گفت: در این راستا این استان در بخش تبادل گردشگر، ساخت و سرمایه‌گذاری در زمینه هتل توسط صربستان آمادگی دارد.

به گفته وی از دیگر اقداماتی که می‌توانیم در مراودات با این کشور داشته باشیم همکاری‌ها در زمینه صنایع فناوری‌های پیشرفته، ساختمان، کشاورزی، غذایی، گردشگر به ویژه گردشگری و سلامت و دارو است.

بنامولایی خاطرنشان کرد: استان البرز با داشتن مراکز علمی و تحقیقاتی بسیار زیاد در این زمینه نیز می‌تواند با کشور صربستان همکاری های علمی و تحقیقاتی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار