سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از انجام ۲۳۰۰ عملیات امداد نوروزی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 26 March 2015

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از انجام ۲۳۰۰ عملیات امداد نوروزی در کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم ؛ ناصر چرخساز در حاشیه بازدید از پایگاه امداد نوروزی و اردوگاه اسکان مسافران نوروزی همدان اظهار داشت: همدان به عنوان هشتمین استانی است که وارد آن می‏‌شویم تا وضعیت را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح امداد نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغار شده است، افزود: از ابتدای طرح امداد نوروزی تا روز گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ عملیات در سطح کشور توسط نیروهای امدادی انجام شده است.

چرخ ساز با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته به ۴۲ هزار نفر از مسافران نوروزی امداد و خدمات رسانی شده است، تصریح کرد: نزدیک به هزار و ۱۰۰ نفر توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ایجاد ظرفیت برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی ایجاد شده است، گفت: ۲۱ هزار نفر از مسافران نوروزی به سبب برف، کولاک و سیل به صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند.

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بین دستگاههای متولی سفرهای نوروز خبر داد و گفت: در این جلسات برنامهریزی لازم صورت میگیرد تا در دور دوم تعطیلات نوروزی مسافرات‌ها کم خطر بوده و مردم با آرامش کامل در سفر باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار