کد خبر: ۱۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 18 January 2016


استاندار البرز با بیان اینکه اشتغال حلقه مفقوده در شهرستان فردیس است، گفت: ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروهای جوان، می‌تواند زمینه‌های توسعه و پیشرفت فردیس را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سید حمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فردیس با بیان اینکه باید تمامی خدمات و امکانات را در شهرستان فردیس به روز کنیم اظهار داشت: ایجاد اشتغال در این شهرستان یکی از مهمترین نیازهای مردم و از مطالبات مهم جوانان در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با ایجاد اشتغال و ایجاد منبع درآمد برای جوانان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز در این شهرستان برطرف شده و شاهد کاهش تخلفات خواهیم بود.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه شهرستان فردیس استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری را برای توسعه یافتگی دارد افزود: متأسفانه به این شهرستان کمتر توجه شده است که باید با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر خدمات رسانی به این شهرستان را با شتاب بیشتری طی کنیم.

طهایی با تأکید بر اینکه توجه به کمبودهای شهرستان تازه تأسیس فردیس یکی از مهمترین اقداماتی است که مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه ایجاد مراکز فرهنگی،‌ آموزشی،‌ درمان و توسعه فضاهای سبز و ... از مهمترین نیازهای این شهرستان است گفت: نباید اجازه دهیم که وجود این کمبودها مردم را با مشکلات مواجه کند چرا که مردم از ما انتظار دارند تا مسیر خدمات رسانی در این شهرستان را هر چه سریعتر طی کنیم و نیازهای این شهرستان را برطرف کنیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه راه‌اندازی تمامی ادارات این شهرستان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد گفت: هنگامی که ادارات در این شهرستان راه‌اندازی شود مسئولان مربوطه با پیگیری موضوعات مختلف مسیر خدمات رسانی به فردیس را بسیار درست‌تر طی می‌کنند.

طهایی با تأکید بر اینکه هم اکنون امکانات موجود در این شهرستان متناسب با جمعیت فردیس نیست افزود: ایجاد پروژه‌های جدید در این شهرستان و اتمام هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند بخشی از نیازهای مردم در فردیس را تأمین کند.

وی در ادامه سخنان خود به بیمارستان 160 تختخوابی در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم در این شهرستان احداث و ایجاد بیمارستان و مراکز درمانی است که متأسفانه هم اکنون این شهرستان فاقد بیمارستان مجهز است.

استاندار البرز افزود: یک بیمارستان 160 تختخوابی که همچنان در این شهرستان نیمه کاره مانده است باید هر چه سریع‌تر تکمیل شده و به امکانات درمانی تخصصی نیز تجهیز شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای درمانی مردم در این شهرستان باشد.

وی قول داد که این پروژه ظرف مدت دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود وجود گره‌های ترافیکی در این شهرستان را مهم ارزیابی کرد و افزود: وجود گره‌های ترافیکی در این شهرستان به عنوان معضلی بزرگ برای شهروندان فردیس محسوب می‌شود که لازم است طرح‌ها و اقدامات کارشناسی شده در این زمینه نیز در فردیس انجام شود چرا که در غیر این صورت با بحران جدی در این خصوص مواجه خواهیم شد.

طهایی ایجاد اشتغال در فردیس را نیز مهم خواند و گفت: ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروهای جوان، می‌تواند زمینه‌های توسعه و پیشرفت فردیس را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار