دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی بازرسین و سربازرسین انتخابات در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 18 January 2016
دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی بازرسین و سربازرسین انتخابات در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام  عبدالله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: در حال حاضر مشغول برگزاری دوره‌های آموزشی بازرسین و سربازرسین انتخابات در کلیه شهرستانهای استان هستیم و پس از برگزاری دوره‌ها مراسم تالیف همراه با قرائت سوگندنامه را برای تک تک آنها اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید تمامی بازرسین و سربازرسین انتخابات براساس سوگندنامه وزارت کشور، سوگند یاد کنند که تلاششان در جهت اجرای صحیح و قانونمند مفاد انتخابات چه در مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان رهبری باشد.

عزیزی تصریح کرد: پس از برگزاری این دوره‌های آموزشی و همچنین برگزاری مراسم تالیف و قرائت سوگندنامه، توسط هیئت بازرسی انتخابات استان، احکام آنها ابلاغ خواهد شد.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمام تلاشمان این است که هرآنچه قانونگذار برای برگزاری یک انتخابات وصف کرده، اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنا با تلاش کلیه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات می‌توانیم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در روز هفتم اسفند ماه باشیم.

عزیزی یادآور شد: هرچه به موعد برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه نزدیک تر می‌شویم جلسات ستاد بازرسی انتخابات بیشتر می‌شود.

وی اظهارکرد: از آنجایی که تعداد بازرسین و سربازرسین این انتخابات زیاد است، دوره‌های آموزشی مربوط به بازرسین و سربازرسین شهرستانها را در همان شهرستان برگزار می‌کنیم.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: با تدبیر مسئولین ستاد انتخابات استان به ویژه استاندار کرمانشاه کلیه ابزار و بستر مورد نیاز برگزاری یک انتخابات باشکوه در این استان فراهم شده است.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه همچنین یادآور شد: در این بین مردم نیز می توانند از طریق سامانه ارتباط دولت و مردم (111) هرگونه تخلف و یا نقض قانون در امر برگزاری انتخابات را گزارش دهند و یقین بدانند که مورد رسیدگی ویژه قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار