مدیرعامل شرکت آبفار گلستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با اشاره به منابع مالی آزاد شده حاصل از اجرای برجام تاکید کرد: امیدواریم بخشی از این منابع در تکمیل پروژه‎های آبی هزینه شود.
کد خبر: ۱۶۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 18 January 2016
مهدی شکیبافر صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به ظاهر زیبا و سرسبز استان گلستان و آب و هوای نسبتا مساعد آن اظهار کرد: با وجود این سرسبزی و شادابی طبیعت جای بسیاری تاسف است که بگوییم استان گلستان در خشکسالی و کم آبی در جمع پنج استان اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در آستانه بحران کم آبی در استان مواجه هستیم، افزود: متاسفانه با وجود بارندگی‎های نسبتا بیشتر در سال جاری اما هنوز هم نسبت به کم آبی و خشکسالی در استان نگرانیم و ضروری است مردم و مسئولان با کمک هم برای عبور از این بحران تلاش جدی کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با ابراز امیدواری برای بهبود شرایط آبی در استان با کمک مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: در روزها و ماه‎های آتی جلسات توجیهی و آموزشی بسیاری با مردم خواهیم داشت و امیدواریم اصحاب رسانه نیز در اطلاع‎رسانی موارد لازم به ما کمک کنند.

ضروری دانستن اصلاح روش مصرف آب به ویژه در حوزه تولید و کشاورزی

شکیبافر با ضروری دانستن اصلاح روش مصرف آب به ویژه در حوزه تولید و کشاورزی گفت: در صدد هستیم با گسترش آموزش‎های همگانی روش‎های بهینه مصرف آب را در عرصه‎های صنعتی، تولیدی و کشاورزی در جامعه با فراوانی بیشتری روبه رو کنیم و در نهایت به روند پرشتاب کاهش منابع آبی استان گلستان پایان دهیم.

وی با اشاره به دوران پسابرجام در کشور و گشایش‎های اقتصادی احتمالی پس از آن با توجه به منابع مالی آزاد شده اضافه کرد: امیدواریم بخشی از این منابع آزاد شده به واسطه اجرای برجام در حوزه اجرا و تکمیل پروژه‌های آبی استان‎ها به ویژه در روستاها استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته به عنوان رئیس هیئت بازرسی در انتخابات شهرستان گنبدکاووس از سوی عبدالقدیر کریمی رئیس استانی این هیئت در گلستان معرفی شد، ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات از سوی وزارت کشور و استانداری هیئت‎های بازرسی بر انتخابات در شهرستان‎ها و حوزه‎های انتخابیه تشکیل شده است.

انتخاب یک بازرس برای هر صندوق در شهرستان گنبدکاووس

شکیبافر با اشاره به انتخاب سه نفر برای عضویت در هیئت بازرسی بر انتخابات در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: آقایان نورجان آق و محمد شریعتی در کنار بنده اعضای این هیئت و آقای ابوالقاسمی به عنوان دبیر هیئت در دفتری مستقر در فرمانداری ویژه مستقر خواهیم شد و به انجام وظیفه خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به انتخاب یک بازرس برای هر صندوق در شهرستان گنبدکاووس افزود: تعداد 183 بازرس برای همین تعداد شعب اخذ رای انتخاب شده اند و برای هر 20 صندوق نیز یک سربازرس از سوی هیئت بازرسی بر انتخابات معین شده است که به استانداری معرفی شده‎اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با قطعی دانستن برگزاری کلاس‎های آموزشی و توجیهی برای بازرسان تاکید کرد: به زودی با هماهنگی استانداری وهمچنین هیئت بازرسی بر انتخابات استان گلستان این جلسات توجیهی و آموزشی را برگزار خواهیم کرد تا نهایت دقت و امانتداری در حراست از آرای مردم در انتخابات صورت بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار