کد خبر: ۱۶۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای افتخار بزرگ و بی نظیر برای کشور در طول تاریخ این سرزمین است.

به گزارش ایرنا، فرشته فهمیده روز یکشنبه در زنگ جشن اقتدار ملی در مدارس فردیس ضمن تبریک موفقیت تیم هسته ای ایران در اجرای برجام به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و خانواد معزز شهدا، گفت: امروز شاهد عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در ابعاد مختلف در سطح منطقه و دنیا هستیم که این موفقیت و عزت و اقتدار را مدیون خون شهدا، راهنمایی های مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای هستیم .

فهمیده اظهار داشت : دستاوردهای این توافق عزتمند که با تلاش های دستگاه دیپلماسی کشور و حمایت ملت بزرگ ایران با شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در جبهه ی دیپلماتیک هسته ای به دست آمده بسیار ارزشمند بوده و باید در جشن های اقتدار ملی برای دانش آموزان مدارس این ناحیه تبیین شود.

وی گفت: آرامش کنونی و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان به برکت خون شهدا رقم خورده است و برگزاری آیین بزرگداشت شهدا علی الخصوص شهدای هسته ای در مدارس ناحیه دو کرج مورد توجه ویژه قرار دارد.

شهرستان فردیس حدود 72 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار