جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
تابناک: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان یک دستگاه کامیون کشنده ایویکو حامل مواد مخدر متوقف و در بازرسی از آن 235 کیلو و 500 گرمی تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین زاده اظهار کرد: در دومین روز از نوروز 94 مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح‌های مقابله‌ای خود از عبور یک محموله مواد مخدر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل خود سرانجام یک دستگاه کامیون کشنده ایویکو حامل مواد مخدر که از استان‌های جنوبی کشور به سمت استان قم در حرکت بود را در محور ورودی اصفهان ـ نائین شناسایی و متوقف کردند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این عملیات مأموران در بازرسی دقیق و تخصصی از خودرو مقدار 235 کیلو و 500 گرم تریاک که به شکلی بسیار ماهرانه جاسازی ‌شده بود را کشف کردند.

حسین زاده گفت: در این زمینه راننده خودرو که فردی اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور است به اتهام حمل این مقدار مواد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار