کد خبر: ۱۶۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: تا‌کنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف پروژه‌های خدماتی، آموزشی و فرهنگی روستایی و عشایری شهرستان کرج شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد تاج‌الدینی در جلسه کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سازمان جهادکشاورزی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه امید است در راستای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر همکاری و هماهنگی بیشتری با دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد، اظهار داشت: باید از موازی‌کاری به منظور اجرایی شدن برنامه‌ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه باید برآیند نیروهای تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه هر‌چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رو به جلو و به سمت هدفی واحد باشد، افزود: نخستین جلسه کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کرج 4 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کرج خاطرنشان کرد: تا کنون در بخش روستایی و عشایری شهرستان کرج بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار صرف پروژه‌های مختلف خدماتی، آموزشی و فرهنگی شده است.

تاج‌الدینی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در بخش روستایی و عشایری شهرستان کرج در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی جوامع روستای و عشایری به صورت متمرکز استانی به طور قطع بازخورد بهتری را به همراه دارد.

حجت الاسلام کاظم شکری معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز در پایان این جلسه گفت: در حال حاضر 84 کانون فرهنگی و هنری در سطح روستاهای شهرستان‌های استان البرز وجود دارد که فعالیت خوبی را از خود نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه فجر برنامه‌های خوب و از پیش تعیین شده در این کانون‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، فوتسال و روزنامه‌دیواری از جمله این اقدامات به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار