معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه کاندیداها در بحث انتخابات تنها باید به بیان توانایی‌های خود بپردازند و با وعده‌های بی مورد دیگران را تخریب نکنند گفت: شهرداران استان همدان در برگزاری انتخابات مجریان را یاری کنند.
کد خبر: ۱۶۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 16 January 2016

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه کاندیداها در بحث انتخابات تنها باید به بیان توانایی‌های خود بپردازند و با وعده‌های بی مورد دیگران را تخریب نکنند گفت: شهرداران استان همدان در برگزاری انتخابات مجریان را یاری کنند.

به گزارش تسنیم ، محمد ابراهیم الهی تباردر همایش فصلی شهرداران همدان اظهار داشت: امسال کشور از نظر اقتصادی سال بسیار دشواری را پشت‌سر گذاشت و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایطی که امروز در بهای نفت اتفاق افتاده سال آینده نیز با تنگناهای بسیاری در اقتصاد کشور مواجه باشیم.

وی افزود: بودجه سال آینده کشور با توجه به سخنان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با 50 دلار یا کمتر بسته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود درآمد کشور 199 هزار میلیار تومان باشد که در ابتدای کار کشور با توجه به قانون بودجه حدود 222 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شود.

معاون استاندار همدان گفت: 184 هزار میلیارد تومان هزینه‌های اجتناب ناپذیر دولت، 125 هزار میلیارد حقوق کارکنان دولت و 40 هزار میلیارد نیز باید یارانه در سال آینده پرداخت شود.

الهی تبار همچنین گفت: 15 هزار میلیارد بودجه کمیته امداد امام خمینی(ره) و 400 هزار میلیارد نیز هزینه پروژه‌های نیمه تمام است که دولت با انضباط مالی با موقعیت اقتصادی و وضعیت نفت باید کشور را اداره کند.

وی افزود: تخصیص بودجه سال 92 در همدان 24 میلیارد تومان، امسال 65 درصد وسال آینده علی‌رغم تنگنا‌ها 45 درصد است و دولت مدیریت خوبی در منابع مالی انجام داده تا درآمد‌ها را بتواند در زمان و جای مناسب هزینه کند.

معاون سیاسی استاندار همدان اظهار داشت: امروز دولت با شفاف سازی هزینه‌ها و درآمدها سعی در کنترل تورم و افزایش رشد اقتصادی را دارد و امروز با ورود به بحث انتخابات باید همه پای کار باشند.

الهی تبار تصریح کرد: کاندیداها در بحث انتخابات تنها باید به بیان توانایی های خود بپردازند و با وعده‌های بی مورد در تخریب دیگران اقدام نکنند که تخریب دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه آسیب جدی بر سرمایه‌های اجتماعی کشور وارد می‌کند.

وی افزود: انتقاد خوب است و اگر نباشد توسعه وسازندگی اتفاق نمی‌افتد و فساد نیز در جامعه ایجاد می‌شود اما نباید به بهانه انتقاد دیگران را تخریب کنیم.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه ملت و دولت سال سختی را پشت سرگذاشتند، گفت: با تمهیدات نظام و بحث فراگیری و تعامل با دنیا و با هدایت رهبر معظم انقلاب دستگاه دیپلماسی دولت فضای مناسبی برای اجرای برجام ایجاد کرد و یک فضای توافق اقتصادی و سیاسی با دنیا فراهم شد و امروز باید از این امکان فراهم شده استفاده کنیم.

وی افزود: در انتخابات پیش‌رو شهرداران نقش موثری دارند و باید همچنان که در دیگر فضا‌ها همچون دهه فجر و آیین بزرگ اربعین ما را یاری کردند بتوانند در برگزاری انتخابات یارگیر ما باشند.

معاون سیاسی استاندار همدان اظهار داشت: امروز بحث نشاط سیاسی و سرمایه‌های اجتماعی از مهمترین مباحث است که دولت در حال پیگیری و اجرایی کردن آن است.

الهی تبار گفت: شهرداران می‌توانند با همراهی خود در بحث حفظ سرمایه‌های اجتماعی و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اجتماعی، امنیتی و سیاسی یاریگر دولت باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار