حوادث رانندگی بدون تلفات جانی در استان یزد
در حالی که برگه های تقویم پنجمین روز سال جدید را نشان می دهد خوشبختانه امار حکایت از کاهش حوادث رانندگی در استان یزد دارد به طوریکه تاکنون چند حادثه رخ داده، تلفات جانی نداشته است.
کد خبر: ۱۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 25 March 2015
نوروز کم خطر در 5 روز نخست تعطیلات نوروزی به گزارش تابناک یزد در حالی که برگه های تقویم پنجمین روز سال جدید را نشان می دهد خوشبختانه امار حکایت از کاهش حوادث رانندگی در استان یزد دارد به طوریکه تاکنون چند حادثه رخ داده، تلفات جانی نداشته است.
بر این اساس معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در هفته اول اجرای طرح امداد و نجات نوروزی امسال 43 مورد حوادث رانندگی در جاده های منتهی به این استان اتفاق افتاده است .
سید جواد میرحسینی افزود: بر اثر این حوادث 171 نفر آسیب دیده و 72 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.
وی با اشاره به اینکه 12 مورد از حوادث هفت روز گذشته جاده ای ،یک مورد شهری و 2 مورد کوهستانی بوده است اظهار کرد: یک مورد از مجموع حوادث یاد شده مربوط به سیل و آب گرفتگی و 27 مورد در قالب خدمات حضوری بوده است.
این مسوول گفت: از این میان 40 نفر در جاده ها ، یک نفر در سیل و آب گرفتگی، سه نفر در کوهستان و یک مورد نیز در شهر حادثه دیده اند و 127 تن نیز از خدمات حضوری جمعیت هلال احمر یزد بهره شدند .
میرحسینی از اجرای طرح نوروزی امداد و نجات در سطح جاده های این استان خبر داد که با قوت با آمادگی تمامی نیروهای زیر پوشش اجرایی می شود .

 حوادث رانندگی بدون تلفات جانی در استان یزد
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد هم گفت: حوادث رانندگی در نوروز امسال خوشبختانه تاکنون بدون تلفات جانی بوده است .
احمد دهقان در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نوروزی فوریت های پزشکی استان یزد در قالب طرح امداد نوروز از اواخر سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد .
وی اضافه کرد: در این مدت چند مورد تصادف و واژگونی در سطح استان یزد رخ داده که با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات نسبت به انتقال مصدومان به بیمارستان اقدام شده است .
این مسوول گفت: عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت بالا، عدم رعایت فاصله طولی و خواب آلودگی و خستگی در هنگام رانندگی از مهمترین علل بروز حادثه در رانندگی است .
طرح امداد نوروزی فوریت های پزشکی در استان یزد از 25 اسفند ماه 93 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 94 ادامه دارد .
استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار