معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 312 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان استان طی 9 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 13 January 2016
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 312 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان استان طی 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، رشید جلیلیان با بیان اینکه امسال بالغ بر312 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان استان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: با اعطای این میزان تسهیلات برای 2611 مددجو و نیازمند در استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات 262 میلیارد و 370 میلیون ریال از محل اعتبارات بانک‌های عامل و مابقی از منابع امدادی تامین و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

به گفته این مسئول، مددجویان با دریافت این میزان تسهیلات  1100 طرح اشتغالزا در زمینه کشاورزی و دامپروری، 200 طرح در عرصه صنایع دستی و بیش از 1300 طرح نیز در بخش صنفی، صنعتی و خدماتی ایجاد کرده‌اند.

جلیلیان پیش‌بینی کرد: تا پایان سال جاری 3500 طرح اشتغال از سوی مددجویان در استان اجرای شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: در 9 ماهه سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته، جایگاه حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان به رتبه سوم کشوری ارتقاء یافت.

وی بیان کرد: طی مدت باقیمانده از سال امدادگران کمیته امداد استان با بسیج تمام امکانات و تلاش همه جانبه نسبت به جذب حداکثری اعتبارات بانکی و اجرای طرح‌های اشتغال و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت اقدامات خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار