کد خبر: ۱۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز گفت:بسترو زیرساخت های لازم برای استفاده از بارنامه تمبردار برای شرکت های بتنی در استان آماده نیست.

جعفر سلیمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:مدت محدودی از زمان تولید تا مصرف محصولات وجود دارد که قانون اجازه استفاده بهینه از زمانی که در اختیار داریم، را نمی دهد.

وی با اشاره به طرح بارنامه تمبر دار که هم اکنون به عنوان پایلوت درالبرز در حال اجرا است اظهار کرد: این طرح برای شرکت های تولید بتن مشکلاتی ایجاد کرده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید شرکت های باربری در صنایع بتنی تاسیس شود و باراندازهایی در کنار کارخانه های خود ایجاد کنند که امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به بخش تولید بتن آماده در استان البرز اظهارکرد: بتن آماده و محصولات بتنی البرز رتبه نخست را در کشور در بحث تکنولوژی و کیفیت به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه 10 عضو فعال و تولیدکننده بتن در استان البرز تشکیل انجمن داده اند، افزود: این انجمن توانمندی های بسیار بالایی داشته و توانایی تولید روزانه بین 6 تا 8هزار متر مکعب بتن را داشته و محصولات و فرآورده های بتنی با کیفیت همراه با استانداردهای روز جهان را در این صنعت به کار می برند.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز در صنعت بتن در کشور سرآمد است، تصریح کرد: بیشترین مشکل این واحدها در بحث تردد و قانون جدیدی است که وزارت راه و شهرسازی اعمال کرده است.

وی اظهار داشت: استانداردها و قوانینی که وزارت راه و شهرسازی برای شرکت های حمل و نقل در نظر گرفته شده باید اجرایی و انجام شود و با توجه به اینکه همه شرکت های بتن کشور از کارت اطلاعات پیمانه بتن استفاده می کنند، زیرساخت های استفاده از بارنامه تمبردار هنوز آماده نشده تا در این صنعت به صورت اجباری مورد استفاده قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار