کد خبر: ۱۶۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 13 January 2016
به گزارش بویرخبر،با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد،زارع پور مدیر کل آموزش و پروش استان و جمعی از مسئولان استانی و شهر ستانی از خادمان راهیان نور کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
حسن رضایی مسئول اردویی سپاه فتح استان، اردوهای راهیان نور را اوج بالندگی و سرزندگی نسل کنونی و آشنایی آنان با وفاداریها و اقتدار رزمندگان دروان جنگ دانست و افزود:کسی که به راهیان نور می‌رود باید به بالندگی و دریافت‌های عظیم روحی و درونی برسد .
اعزام هفت هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور
وی رونق بخشیدن به جریان راهیان نور را جزء وظیفه مسئولان دانست و افزود: در سالجاری با همکاری آموزش وپرورش و جدیت سپاه و بسیج در اجرای این اردوها ،هفت هزارو 120دانش آموز هم استانی را به این اردوهها اعزام کرده ایم.
راهیان نور مهمترین سنگر انقلاب در برابر هجمه های دشمن
مسئول اردویی سپاه فتح توجه به اردوهای راهیان نور را یکی از مهمترین سنگر های انقلاب در برابر توطئه های فرهنگی دشمن برشمرد و ابقراز کرد: امروز دشمن مهمترین و حساس ترین نقطه استراتژیک انقلاب یا همان ارزشها و آرامانها را هدف قرار گرفته، که اجرایی چنین اردوهایی می تواند سدی محکم در برابر توطئه های دشمن باشد.
رضایی با بیان اینکه جنگ نرم خانواده ها و ارزشها را نشانه گرفته است، ابراز کرد:جوانان امروز باید قدر منزلت و قداست شهدا و رزمندگان را بدانند و از نزدیک آنها را احساس کنند.
وی از جدیت سپاه و بسیج برای اعزام و بهره بردن از این اردوها اشاره کرد و گفت: سپاه تمام تلاشش را برای رونق این اردوها به کار بسته و فعالان فرهنگی نباید توقعی بیش از این داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار