رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: رسانه‌های استان ایلام در بازمعرفی منافع و مصالح ملی به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۱۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 13 January 2016
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: رسانه‌های استان ایلام در بازمعرفی منافع و مصالح ملی به مردم تلاش کنند.

به گزارش تابناک ایلام ؛حسین کلانتری امروز  اظهار داشت: نامزدهای انتخابات و هواداران آنان در حین تبلیغات به منافع ملی و امنیت ملی و مصالح ملی توجه و عنایت خاصی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: سعه صدر در تبلیغات و معرفی کاندیداها نیز یکی از مباحثی است که باید به آن توجه و عنایت ویژه‌ای شود تا در این مسیر دچار خطا و خلاف قانون و شرع و ... نشویم.

وی ادامه داد: از مجموع 108 نفری که برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند تنها سه نفر قرار است وارد مجلس شده و بر کرسی نمایندگی جلوس کنند.

این مسئول اضافه کرد: از 27 نفر نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تنها یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت و این عمق حساسیت و هوشیاری نامزدها و هواداران و مردم منطقه را می‌طلبد.

کلانتری تصریح کرد: اخلاق‌مداری در این عرصه مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مد نظر کاندیداها و هواداران آنان در حین تبلیغات و دیگر موارد انتخابات باشد تا انتخاباتی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در استان ایلام رقم خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: بر این اساس در فضایی آرام و غیر ملتهب مردم به راحتی قضاوت کرده و نامزد اصلح را انتخاب و گزینش می‌کنند.

وی ادامه داد: از رسانه‌های استان ایلام و فعالان این عرصه انتظار است در خصوص منافع ملی و مصالح ملی قلم‌فرسایی کرده تا افکار عمومی بیش از گذشته به این مباحث عنایت داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: قطعا توجه به این مباحث در پیشرفت و اقتدار استان و کشور و در مجموع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر مثبتی خواهد داشت و باید همگان به این مهم عنایت داشته باشند و هرکسی به اندازه مسئولیت خود در اجتماع این موارد را اجرایی کند./م



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار