معاون استاندارمازندران وفرماندار ویژه شهرستان آمل، از کشف وضبط حدود 270 کیلوگرم انواع موادر مخدر سنتی وصنعتی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان از سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 11 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد منفرد درحاشیه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی افزود: در همین رابطه یک هزار و 300 نفر خرده فروش، عمده فروش و معتادان در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در شهرستان آمل شناسایی ودستگیر شدند.


فرماندار آمل همچنین به برنامه های پیشگیرانه این شهرستان در امر مواد مخدر اشاره کرد وادامه داد: امسال تاکنون 8 جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آمل تشکیل وبیش از 60 مصوبه در این راستا تصویب واجرا شد.


منفرد با بیان اینکه از مصوبه های مهم این ستاد پاکسازی کامل و توانمندسازی دو منطقه آلوده به مواد مخدر امت آباد و رضوان 38 در این شهر آمل بوده است، اضافه کرد: در این رابطه و با هماهنگی ستاد تعداد 101 نفر از معتادان پر خطرشهرستان به مراکز ویژه بازپروری و ترک اعتیاد مرکز مازندران درساری منتقل شدند.


وی افزود : درشهرستان آمل با وجود فعالیت 36 مرکز ترک اعتیاد دارای مجوز برای معتادان متاسفانه پنج کمپ غیرمجاز و بدون مجوز شناسایی شده که اخطارهای لازم نیز به صاحبان آنها داده شده است.


فرماندار آمل با اشاره به اینکه بسیار از معتادانی که ناخواسته وارد دام اعتیاد شدند و بازگشت آنان از طریق کمپ های اعتیاد امکان پذیر است ، از شهروندان به خصوص عوامل سازمان های مردم نهاد خواست به معتادان که به نوعی به بیماری اعتیاد مبتلا شدند، برای ترک وبازگشت دوباره آنان به جامعه همکاری دارند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار