فرماندار دهلران گفت:
مراسم و جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با محوریت و مشارکت مردم برگزار می شود و کمیته های ستاد بزرگداشت باید به موضوع توجه کافی داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 11 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران گفت: مراسم و جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با محوریت و مشارکت مردم برگزار می شود و کمیته های ستاد بزرگداشت باید به موضوع توجه کافی داشته باشند.
امیدعلی سبزی روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان بر ضرورت پیگیری کمیته های 10 گانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر این آیین ها با مشارکت مردم تاکید کرد.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حادثه بسیار مهم و تاریخی است، رهبری و مردم را دو مولفه مهم در پیروزی انقلاب دانست و افزود: همه باید برای برگزاری جشن ملی پیروزی تلاش کنیم.
فرماندار دهلران یاداور شد: کمیته های 10 گانه دهه فجر شامل کمیته بسیج و ایثارگران، دانش آموزی و دانشجویی، ورزش و جوانان، روستایی، اصناف، فرهنگی، اطلاع رسانی، فضای سازی، زنان و بانوان و امنیتی هستند.
سبزی سپس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم تاکید کرد: با توجه به بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب، انتخابات و صیانت از آرای مردم حق الناس است و همه مسئولان موظف هستند به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی بر فراهم کردن بستر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در ابعاد سیاسی، فرهنگی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام (ره) و حمایت مردم و استمرار و هدایت آن به رهبری مقام معظم رهبری است.
سبزی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید نسبت به انجام وظایف دینی، اجتماعی و سیاسی خود در جهت تحقق آرمان های نظام و انقلاب کوشا باشند، افزود: همه افراد و سلایق سیاسی که نظام را قبول دارند باید با حضور در عرصه انتخابات یکبار دیگر اتحاد و وحدت و همدلی خود را به جهانیان اثبات کنند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار