‌رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به کاهش دمای هوا و بارش شدید برف در مسیرهای ارتباطی گلستان به سمنان (گرگان - شاهرود و آزادشهر - شاهرود) گفت: تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۱۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 10 January 2016

سرهنگ علی اصغرمهری، اظهار کرد: براساس اعلام هواشناسی استان با ورود توده هوای سرد و آغاز بارش باران و برف و ادامه آن، جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان به هنگام تردد در مسیرهای مختلف و بویژه مناطق کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.
 
وی همچنین با اشاره به ریزش شدید باران در محور جنگل گلستان، از رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند، خواست از هرگونه عجله و شتاب و ترمزهای ناگهانی خودداری کنند.
 
رئیس پلس راه گلستان گفت: هم اینک در مسیرهای کوهستانی استان ریزش برف ادامه داشته و این بارش‌ها در مسیر گرگان - شاهرود (توسکستان) شدت بیشتری دارد.
 
وی تصریح کرد: با وجود ریزش شدید برف، تمامی محورهای گلستان باز بوده و تردد در مسیرهای کوهستانی با زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است.
 
سرهنگ مهری به رانندگانی که قصد عبور از استان گلستان را دارند توصیه کرد از ایمن بودن وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و وسایل گرمازا و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار