رئیس کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح پیاده‌ راه‌ سازی مشکلات ترافیکی را کم می‌کند،گفت: بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی تمایل چندانی به نوسازی اتوبوس‌ ها ندارد.
کد خبر: ۱۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 10 January 2016

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی مشکلات ترافیکی را کم می‌کند، گفت: بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی تمایل چندانی به نوسازی اتوبوس‌ها ندارد.

به گزارش فارس ،کامران گردان در جلسه کمیسیون خدمات شهری و بررسی وضعیت سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی اظهار کرد: بخش خصوصی در اتوبوسرانی به نوسازی ناوگان حمل و نقل بی‌توجه است و این موضوع باید پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مباحث و مشکلات سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: اجرا و تصویب خط BRT در همدان مورد توجه و تاکید شورای شهر و کمیسیون خدمات شهری است و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در این خصوص به سرعت عمل کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: اجرای طرح پیاده راه‌سازی رینگ اول شهر همدان موجب رفع مشکلات ترافیکی می‌شود و اجرای این مهم نیز مورد توجه جدی است.

وی با تاکید بر اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان 15 روز فرصت دارد تا برای اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی از شورای ترافیک استان مصوبه بگیرد، افزود: البته طرح پیاده‌راه‌سازی رینگ اول شهر همدان در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسیده و به عنوان یک سند بالادستی شهرداری باید این طرح را اجرا کند.

گردان با بیان اینکه اگر زمان اجرای پروژه و طرحی طولانی شود، اجرای طرح مشکل می‌شود، گفت: طولانی شدن اجرای یک پروژه در نهایت به عدم اجرای پروژه می‌انجامد.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت پل‌های عابرپیاده و همچنین جانمایی برای احداث پل عابرپیاده از سوی شهرداری شد.

عضو شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه برای گرفتن حق شهرداری از دولت پیگیری‌های لازم انجام نشده است، تصریح کرد: دولت در بحث خدمات شهری باید حمایت‌های لازم را انجام دهد.

محمدعلی پرزاد اظهار کرد: برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در همدان دولت می‌تواند حمایت و کمک‌های لازم را انجام دهد که این مهم نیازمند پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه باید جلسات مشترکی با حضور شورا، شهرداری و استانداری برگزار شود، خاطرنشان کرد: در بحث احداث پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح نیز دولت هیچ گونه حمایتی نکرده است.

این عضو شورای شهر با اشاره به احداث پل شهید قهاری سعید توسط شهرداری گفت: با احداث این تقاطع ناوگان دیگر استان‌ها نیز از این پل و تقاطع استفاده می‌کنند و دولت می‌تواند در این باره به شهرداری کمک کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار