مدیرکل اوقاف مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خواستار استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در حوزه موقوفات و پروژه های عمرانی این نهاد شد.
کد خبر: ۱۶۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 10 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده در آیین اختتامیه دوره آموزشی سه روزه اقتصاد مسکن و مدیریت سرمایه گذاری در امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری سازمان اوقاف را نهادی دینی، مذهبی، اقتصادی و قرآنی دانست و افزود: پیشرفت و ترقی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعتماد مردم و اجرای برنامه های هدفمند مشهود است.

وی با بیان اینکه باید با نگاه تخصصی به امر موقوفات نگاه کرد، گفت: فرصت های سرمایه گذاری در اوقاف بسیار زیاد و هنوز بسیاری از این فرصت ها جمع آوری و احصا نشده است و اگر این فرصت ها نظام مند و هدفمندتر شود تحولی عظیم در حوزه بهره وری موقوفات رخ می دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، تشکیل معاونت بهره وری را فرصتی مناسب برای نشان دادن نیروی منابع انسانی در حوزه موقوفات دانست و تصریح کرد: فرصت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در حوزه موقوفات و پروژه های عمرانی وجود دارد که باید از آن ها نهایت استفاده را کرد.
این مسئول بیان کرد: ظرفیت بسیار عظیمی در وقف وجود دارد که هنوز کشف نشده و در بین مردم و مسئولان ناشناخته مانده است که با رویکرد دانشگاهیان، نخبگان، علما و... به مردم معرفی شود.
علیزاده با بیان اینکه وقف می تواند خلاهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی جامعه را پر کند، افزود: حق و حقوق موقوفات باید براساس مسائل شرعی و قانونی پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار